    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: nie
    Date: Sat, 6 Jan 2018 15:16:57 -0000 (UTC)

    Marek S <p...@s...com> wrote:

    > Gdzie mnie nauczą? Pójdę tam z Ministrem Infrastruktury, który twierdzi, że:
    >
    > Obszar skrzyżowania -- obszar obejmujący wspólną część dróg danego
    > skrzyżowania, ograniczony wyznaczonymi lub domniemanymi liniami
    > zatrzymania oraz ich przedłużeniami.
    >
    > W tym rozporządzeniu jest rysunek poglądowy, który również w artykule
    > pokazano:
    >
    > http://i.iplsc.com/tak-sie-wyznacza-tzw-obszar-skrzy
    zowania/00071UEV8TI3XGH2-C122-F4.jpg

    > To nie są moje fanaberie czy poglądy. Ja tylko cytuję zapisy.

    Wiem ze cytujesz, ale dodatkowo wyciagasz bledne wnioski.
    Gdzie jest domniemana linia zatrzymania sie dla zielonego na naszym
    obrazku?
    Juz Ci to tłumaczylem obok: gdyby byl rządek niebieskich aut 20 bo
    korek, zielony dojechalby do konca rozbiegowki i musialby sie zatrzymac z
    migaczem w lewo. To jest linia zatrzymania dla niego, konczaca obszar
    skrzyzowania.

    Sa jeszcze sady.