  • Data: 2011-03-29 14:43:29
    Temat: Re: newbie: wielordzeniowosc
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Norbert wrote:

    > Pytanie jest troche zle postawione. A gdy zapytasz np. tak:
    >
    > "Czy do korzystania z nowoczesnego systemu, ktory ma w tle 100 watkow
    > robiacych rozne rzeczy przyda sie procesor wielordzeniowy?"
    >
    > to sam odpowiedziec bedziesz umial.

    No musiałem się chiwlę zastanowić, coś ty tutaj napisał...

    ...ale masz rację! Bo jeśli nowoczesne środowisko graficzne, to
    jeden procek na przetwarzanie przezroczystości i cieniowania,
    drugi procek na flashe, ze stron z dokumentacją,
    trzeci procek na firewalla, antywirusa czytającego wszystkie pliki,
    oraz automatyczne aktualizacje...
    ... do roboty potrzebny czwarty, jak Amen w pacierzu!
    A jeśli jeszcze ktoś chce puszczać telewizor albo muzykę...
    to i piąty.

    BP,ANMSP:D

    --
    mjk