  • 11. Data: 2009-02-18 06:58:23
    Temat: Re: newbie: ile słów kluczowych?
    Od: ant <a...@n...tld>

    Jivanmukta wrote:
    > To w jaki sposób wiąże się dokument HTML ze słowami kluczowymi dla Google?
    > Byłbym wdzięczny za odpowiedź.

    Głównie jego treścią.

  • 12. Data: 2009-02-18 07:27:25
    Od: "Radek N." <n...@g...pl>

    porneL pisze:

> [...]
    > Nawet gdyby autorzy wstawiali <meta keywords> starannie i bez
    > oszukiwania, to to jest strzęp informacji z którym prawie nic nie da się
    > zrobić.
    >
    > Na przykładzie Wikipedii:
    >
    > Jak wysoka jest wieża Eiffela?
    > września,1980,1985,1991,1994,2000" />
    >
    > Stolica Polski?
    > Polski,Województwa,Miasta wojewódzkie,Państwa Europy,Unia
    > Europejska,Rada Europy,OBWE,NATO,WTO,OECD" />
    >
    > Powyższe strony zawierają jasno sformułowane odpowiedzi na te pytania,
    > tylko bez "dekoracji" z <meta> czy RDF. To są podstawy, z którymi ma

    Oj jasne przy tych konkretnie pytaniach nie pomoże. Nigdy nie będzie
    gwarancji, że autor kodu strony, czy nawet treści zachowa się nazwijmy
    to skrótowo "semantycznie".
    Osobiście - zawsze podobała mi się idea podawania keywords, logiczne
    wydaje mi się zestawianie słów kluczowych danego dokumentu - i bardzo
    szkoda, że jak sam zauważyłeś, stały się guzik warte.
    Trudno mi bronić jakiegoś konkretnego stanowiska - poczekamy, zobaczymy.

    --
    Radek N.

  • 13. Data: 2009-02-19 12:43:27
    Od: "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>

    > Mam takie pytanie podstawowe:
    > ile słów kluczowych można umieścić w meta keywords? Czy jest jakieś
    > ograniczenie na długość tekstu w meta keywords?

    http://www.seocentro.com/tools/search-engines/metata
    g-analyzer.html
    podaje, że 20 słów.

    Ja mam za to inne pytanie: czy powinno się podawać słowa oddzielnie, czy
    całe oczekiwane frazy? Na przykładzie mojej strony:
    - oddzielnie: "balfa,bikes,bb7,2step,belair,geometry"
    - frazy: "balfa bikes,balfa bb7,balfa bb7 geometry,balfa 2step,balfa belair"
    itd.

    Która wersja lepsza (pomijając fakt, że Google i tak nie zwraca na to
    uwagi)?

  • 14. Data: 2009-02-19 20:52:21
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Thu, 19 Feb 2009 12:43:27 -0000, Wooyek epf.pl> <"<wooyek"> wrote:

> [...]
    > belair" itd.
    >
    > Która wersja lepsza (pomijając fakt, że Google i tak nie zwraca na to

    Krótsza, bo mniej miejsca marnuje.

    --
    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");

  • 15. Data: 2009-02-19 21:22:30
    Od: lelec <m...@g...com>

    On 17 Lut, 14:35, Jivanmukta <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    answering-more-

    > popular-picks-meta-tags.html

    > To w jaki sposób wiąże się dokument HTML ze słowami kluczowymi dla Google?
    > Byłbym wdzięczny za odpowiedź.

    Normalnie. Czyta stronę, tak, jak ty ją czytasz,
    Zrób eksperyment:
    1. zrób stronę www z jedną frazą kluczową w meta keywords: "pierdylon
    dukatów"
    2. w treści strony napisz ze trzy zdania o "platformach wiertniczych
    na jeziorze świteź"
    3. zalinkuj stronę na innej, popularnej stronie.
    4. za tydzień zapytaj google o dwie frazy
    a) "pierdylion dukatów"
    b) "ropa świteź"

    Wyniki otrzymasz następujące:
    a) "pierdylion dukatów"