  • 1. Data: 2009-02-18 09:24:30
    Temat: thickbox, flashowy filmik i IE
    Od: Marcin Stępnicki <m...@g...com>

    Witam.

    Mam problem z odtworzeniem w Internet Explorerze filmiku za pomocą flv-
    playera (http://flv-player.net/) w jquerowym thickboksie (http://
    jquery.com/demo/thickbox/) z wykorzystaniem TB_inline. Okienko thickboksa
    otwiera się po kliknięciu, ale w IE widoczny jest tylko mały czarny
    kwadracik w górnym lewym rogu ;( - w Fx, Operze, Safari i Chrome działa
    zgodnie z oczekiwaniami.

    Wyizolowany przykład:

    http://153.19.68.222/~aragorn/problem/

    Do ściągnięcia lokalnie:
    http://153.19.68.222/~aragorn/problem/problem.tar.gz

    Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki. Ewentualnie - męczę się z tym już
    na tyle długo, że za "gotowca" jestem w stanie zapłacić lub wpłacić jakąś
    kwotę na wskazany cel charytatywny.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-02-18 12:28:52
    Temat: Re: thickbox, flashowy filmik i IE
    Od: Marcin Bogusz <m...@b...pl>

    Marcin Stępnicki wrote:
> [...]
    >
    > Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki. Ewentualnie - męczę się z tym już
    > na tyle długo, że za "gotowca" jestem w stanie zapłacić lub wpłacić jakąś

    tu jest problem: style="display:none;"

  • 3. Data: 2009-02-18 13:30:41
    Od: Marcin Bogusz <m...@b...pl>

    Marcin Bogusz wrote:

    > tu jest problem: style="display:none;"

    problem lezy po stronie flv-playera, ukryty w IE nie inicjuje sie tak
    jak powinien. W ponizszym kodzie dolozylem mu parametry szerokosci i
    dlugosci - nie laduje filmu.

    <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN"
    "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd">
    <head>
    <title>Tytuł</title>
    <script type="text/javascript" src="jquery-latest.js"></script>
    <script type="text/javascript" src="thickbox-compressed.js"></script>
    <link rel="stylesheet" href="thickbox.css" type="text/css" media="screen">
    </head>

    <object type="application/x-shockwave-flash"
    data="player_flv_maxi.swf" width="435" height="344">
    <param name="movie" value="player_flv_maxi.swf">
    <param name="FlashVars"
    value="flv=./sample.flv&amp;width=435&amp;height=344
    &amp;showstop=1&amp;showvolume=1&amp;showtime=1&amp;
    autoload=1&amp;title=Tytuł">
    <embed src="player_flv_maxi.swf"
    FlashVars="flv=./sample.flv&amp;width=435&amp;height
    =344&amp;showstop=1&amp;showvolume=1&amp;showtime=1&
    amp;autoload=1&amp;title=Tytuł">
    </object>

    Kliknij aby obejrzeć <a
    href="#TB_inline?height=365&width=425&inlineId=movie
    " title="Tytuł"
    class="thickbox">film</a>.

  • 4. Data: 2009-02-18 13:35:49
    Od: Marcin Bogusz <m...@b...pl>

    Marcin Bogusz wrote:

> [...]
    >
    > </object>

    > Kliknij aby obejrzeć <a
    > href="#TB_inline?height=365&width=425&inlineId=movie

    w ie ukryty flash nie jest ladowany, musisz przerobic thickboxa tj.
    zamiast display: none; -> visibility: hidden; height: 0px;

    polecam http://www.goldenline.pl/forum/programisci-www/61770
    8

  • 5. Data: 2009-02-18 13:57:35
    Od: Marcin Stępnicki <m...@g...com>

    Dnia Wed, 18 Feb 2009 14:35:49 +0100, Marcin Bogusz napisał(a):

    > w ie ukryty flash nie jest ladowany, musisz przerobic thickboxa tj.
    > zamiast display: none; -> visibility: hidden; height: 0px;

> [...]

    Dziękuję, spróbuję pójść w tym kierunku. Co ciekawe wygooglałem ten
    wątek, ale nie doczytałem go do końca :).

    Staram się nie mieć emocjonalnego stosunku do używanego oprogramowania,
    ale pierwszy raz od bardzo dawna muszę sklecić coś co musi działać
    również w IE6 i IE7 bo wychodzi poza kontrolowany "intranet" i na zmianę
    ogarnia mnie czarna rozpacz i trafia szlag.

    Jeszcze raz dzięki; dzisiaj już nie mam siły, ale jutro zobaczę co uda mi
    się wywalczyć i dam znać.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-02-20 15:46:11
    Od: Marcin Stępnicki <m...@g...com>

    Dnia Wed, 18 Feb 2009 13:57:35 +0000, Marcin Stępnicki napisał(a):

    > Jeszcze raz dzięki; dzisiaj już nie mam siły, ale jutro zobaczę co uda
    > mi się wywalczyć i dam znać.

    No więc wystarczyła jedna zmiana w thickbox.js - linijka 242. Zamiast
    zwyczajnego pokazania diva poprzez zmianę display none na block kazałem
    mu go "odrysować", czyli zamiast:

    $("#TB_window").css({display:"block"});

    zrobiłem:

    $("#TB_window").show("fast");