    From: "Radek N." <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: newbie: ile słów kluczowych?
    Date: Wed, 18 Feb 2009 08:27:25 +0100

    porneL pisze:

    > Już w "Web 1.0" wyszło na jaw, że metadane podawane przez autorów stron
    > są guzik warte -- zaspamowane, nieaktualne i wybrakowane.
    > Nawet gdyby autorzy wstawiali <meta keywords> starannie i bez
    > oszukiwania, to to jest strzęp informacji z którym prawie nic nie da się
    > zrobić.
    >
    > Na przykładzie Wikipedii:
    >
    > Jak wysoka jest wieża Eiffela?
    > września,1980,1985,1991,1994,2000" />
    >
    > Stolica Polski?
    > Polski,Województwa,Miasta wojewódzkie,Państwa Europy,Unia
    > Europejska,Rada Europy,OBWE,NATO,WTO,OECD" />

> [...]

    Oj jasne przy tych konkretnie pytaniach nie pomoże. Nigdy nie będzie
    gwarancji, że autor kodu strony, czy nawet treści zachowa się nazwijmy
    to skrótowo "semantycznie".
    Osobiście - zawsze podobała mi się idea podawania keywords, logiczne
    wydaje mi się zestawianie słów kluczowych danego dokumentu - i bardzo
    szkoda, że jak sam zauważyłeś, stały się guzik warte.
    Trudno mi bronić jakiegoś konkretnego stanowiska - poczekamy, zobaczymy.

    --
    Radek N.