  • Data: 2010-08-28 09:50:08
    Temat: Re: netgear stora a synology ds110j [NTG]
    Od: " 666" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mamy jakieś Synology i ciagły hałas - nawet "na luzie" bez jakiejś
    aktywności, co parę chwil szur szur głowicami - 2 dysków 1TB tak mnie wq...,
    że mam ochotę to wyp.... przez okno.
    Nie żartuję, do pokoju "cichej pracy" się nie nadaje.
    Nie pamiętam konkretnie modelu, mogę ewentualnie sprawdzić na jakiejś
    fakturze.
    Czy takie urządzenia nie powinny mieć jakiegoś trybu usypiania dysków??

    ----