  • Data: 2014-05-18 10:00:39
    Temat: Re: net info
    Od: firr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 17 maja 2014 14:07:26 UTC+2 użytkownik tusk, donald tusk napisał:
    > no dobra, przekopałem internet, jest za mało danych do programowania w
    >
    > Win32API w C... nie da się tego ogarnąć... przyznaję rację piszącym
    >
    > wyżej... czy .NET jest bardzo skomplikowane?

    w sumie pytanie jest bardzo dobre - co jest bardziej skomplikowane (winapi w c czy
    .NET) tyle ze cieżko
    na to odpowiedzieć bo jedno trzebaby ogarnac obie te rzeczy (ja kojarze tylko
    pierwszą) a dwa jeszcze
    umiec to sensownie porównać, Ale jakby ktos umial
    to naprawde porownac w jakiejs pracy naukowej
    to chetnie bym to przeczytal

    PS co do tego ze do winapi nie ma materialow w ncie to jest nieprawda, sa tony tego,
    Tylko ze ogarniecie
    winapi tak by cos przy jego pomocy pisac to nie jest
    kwestia kilku tygodni, co najmniej rok, mysle jak ktos ma sporo energii i sporo nad
    tym siedzi

    ja jako stary czlowiek mam troche wiedzy ale stracilem cala motywacje, Jak fajnie by
    bylo isc teraz na jakies kursy czy wyklady/cwiczenia na
    studiach czy gdzies gdzie ktos by mnie nauczył roznych rzeczy i frameworków