  • 1. Data: 2003-12-07 20:23:19
    Temat: neostrada cd
    Od: "Jan Nilubowicz" <o...@g...pl>

    Podpisując umowę o neostradę akceptujesz regulamin w którym napisano że
    pracownik tpsy może wejść do twojego domu i sprawdzić jak użytkujesz sprzęt.
    W umowie podajesz namiar na lokal w którym neostrada chodzi. Czyli możesz się
    spodziewać że wpadnie cyberpolicja i przetrzepie twój komp pod względem
    lewych programów, płyt i filmów ściągniętych z binarek lub soulseeka bo już
    mają na ciebi namiar.
    czy taki scenariusz jest prawdopodobny i czy słyszeliście o ludziach którym
    to się przydarzyło
    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2003-12-07 20:33:22
    Temat: Re: neostrada cd
    Od: "Jan Nilubowicz" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Bardzo przepraszam za powielenie postu ale właśnie nie mam neostrady i nigdy
    nie wiem czy to co wysłałem poszło czy nie
    Jak bylibyście uprzejmi nie zracać uwagi na 5 następnych postów o tym sasmym
    tytule
    Uszanowania

  • 3. Data: 2003-12-07 20:56:50
    Od: Robert Święcki <c...@c...pw.edu.pl>

    Jan Nilubowicz napisał w <br02qh$ses$1@inews.gazeta.pl>:

> [...]
    > nigdy nie wiem czy to co wysłałem poszło czy nie
    > Jak bylibyście uprzejmi nie zracać uwagi na 5 następnych postów o tym

    Skasuj je po prostu.

    --
    Pozdrowienia, Robert!

    NEVER EVER mess with a PCB jumper you don't understand, even if it's
    labelled "SEX AND FREE BEER" (C)1992 Dave Haynie - Amiga developer

  • 4. Data: 2003-12-07 21:23:29
    Od: "yab" <l...@p...onet.pl>

    Z dziennika pijanego naczelnika:
    Skazaniec Jan Nilubowicz naskrobał na ścianie:

    > Podpisując umowę o neostradę akceptujesz regulamin w którym napisano
    > że pracownik tpsy może wejść do twojego domu i sprawdzić jak
    > użytkujesz sprzęt.

    W nowej neostradzie sprzet jest twoja wlasnoscia i mozesz go sobie uzywac
    jak chcesz. Moj znajomy dla najprzykladu lubi sobie nim porzucac o sciane,
    ot tak.. w koncu zaplacil za niego (i to nawet niekoniecznie musial kupowac
    go od tepsy)....

    Pozatym jesli chce do ciebie przyjsc jakis wacpan z tpsa musi najpierw sie
    grzecznie zapowiedzieciec :)
    Doczytaj lepiej regulamin.

> [...]
    > i przetrzepie twój komp pod względem lewych programów, płyt i filmów
    > ściągniętych z binarek lub soulseeka bo już mają na ciebi namiar.

    Namiary na lokal to chyba wszedzie musisz podac zakladajac "stale lacze" :P
    Pozatym dlaczego uczepiles sie tak tej nieszczesnej Neostrady (konkurencja
    cie naslala czy nie znasz innych operatorow)???
    Kazdy operator na polecenie prokuratury ma obowiazek podac dane adresowe jak
    i logi , a nawet umozliwc podsluch.
    Pozatym jak sobie to wyobrazasz, ze tpsa (lub jakikolwiek inny operator)
    zbiera logi z doslownie wszystkiego co robimy na laczu (oczywiscie bez
    sensownego uzasadnienia lub nakazu), to jest ma dane dotyczace wielkosci i
    nazw plikow, adresow z ktorych to pobralismy, o ktorej zesmy wlaczyli ssanie
    i o ktorej skonczyli, moze jeszcze zbieraja nasze wszystkie maile (tak na
    zapas, zeby jakby co pokazac porkuratorowi), etc.......????
    Gdzie oni by to przetrzymywali do takiej masy uzytkownik??

    > czy taki scenariusz jest prawdopodobny i czy słyszeliście o ludziach
    > którym to się przydarzyło

    Jak najbardziej prawdopodobny. Jesli prokuratorowi ubzdura sie podgladniecie
    co robisz w danej chwili, co sciagasz jak , czym , skad, itp to kazdy
    operator musi mu te dane udostepnic do wgladu.

    --
    Yaboll
    Kiedy ci na swiecie zle, gdy zakochasz sie w dziewczynie,