  • 1. Data: 2010-03-20 16:40:53
    Temat: nazwa elementu
    Od: mlaskajacy jarek <m...@g...com>

    Witam.
    Mam chyba nietypowe pytanie. Mam urzadzenie ktore fizycznie sklada sie
    z dwoch plastikowych boxow z ukladami w kazdym z nich. Te boxy sa
    skrecane miedzy soba srubami. miedzy jednym boxem a drugim znajduje
    sie element ktory laczy uklad z jednego boxu z ukladem z drugiego. Ten
    element wyglada tak: jest to miedziana tulejka o srednicy zewnetrznej
    ok 1 mm zamknieta na jednym z koncow. W srodku tulejki znajduje sie
    miedziany precik o srednicy ok 0.5 mm i jakas sprezynka (?)
    wypychajaca ten precik na zewnatrz. Czyli ten precik chowa sie po
    prostu jesli boxy sa skrecone ale umozliwia polacznie miedzy ukladami.
    Pytanie brzmi tak:
    jak fachowo nazywa sie ten teleskopowy lacznik i gdzie cos takiego
    kupie ?

    Przy rozbieraniu precik zlamal sie i nie moge wobec tego uruchomic
    urzadzenia.
    Dzieki za pomoc

    MK

  • 2. Data: 2010-03-21 01:10:08
    Temat: Re: nazwa elementu
    Od: c...@p...onet.pl

> [...]
    > kupie ?
    >
    > Przy rozbieraniu precik zlamal sie i nie moge wobec tego uruchomic

    Fachowo ten teleskopowy lacznik nazywa się: "teleskopowy łącznik". A kupisz go
    tam gdzie kupiłeś wspomniane przez Ciebie urządzenie...
    Czy to urządzenie, to nie jest przypadkiem czasem automatyczny odzyskiwacz
    cnoty kobiecej? Jeżeli tak, to taki łącznik kupisz w SeksShopie! Jeżeli nie,
    to zawsze możesz kupić od nowa całe nowe urządzenie... :)

  • 3. Data: 2010-03-21 01:21:46
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > jak fachowo nazywa sie ten teleskopowy lacznik i gdzie cos takiego
    > kupie ?

    http://www.semicon.com.pl/katalog/?id_p=195
    Ale jak kiedys sie dowiadywalem, to cena mi w oczkach wyswietlila "out
    of range";-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 4. Data: 2010-03-21 01:46:40
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-03-20 17:40, mlaskajacy jarek pisze:

> [...]
    > Pytanie brzmi tak:
    > jak fachowo nazywa sie ten teleskopowy lacznik i gdzie cos takiego

    Opis wesoły. ;) Ale pewnie chodzi o coś w rodzaju szpilki testowej:
    http://www.qatech.com/
    W Polsce handluje nimi m.in. Semicon.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 5. Data: 2010-03-21 03:23:11
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <l...@l...pol.pl>

    Użytkownik Adam Dybkowski napisał:

    > Opis wesoły. ;) Ale pewnie chodzi o coś w rodzaju szpilki testowej:
    > http://www.qatech.com/
    > W Polsce handluje nimi m.in. Semicon.

    Z opisu wynika że tylko "coś w rodzaju" - bo chodzi zapewne o styk
    teleskopowy montażowy. Tym się od szpilki testowej różni że projektowany
    jest na znacznie mniejszą liczbę cykli - czyli z materiałów tańszych. Od
    ceny typowych szpilek testowych mających pracować w przemysłowych
    automatach testujących istotnie oczopląsu można dostać - ale te szpilki
    liczone są na setki tysięcy jak nie miliony cykli, to musi kosztować.

    --
    Darek