    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <53785da5$0$2141$65785112@news.neostrada.pl> <lld6pg$3cf$1@dont-email.me>
    <537a376c$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>
    <537a4839$0$2358$65785112@news.neostrada.pl>
    <537b0bfe$0$2370$65785112@news.neostrada.pl>
    <537b1048$0$2233$65785112@news.neostrada.pl> <llf3gc$ufv$3@dont-email.me>
    <537b12c5$0$2238$65785112@news.neostrada.pl>
    <537b47ba$0$2225$65785112@news.neostrada.pl>
    <537b5cd3$0$2142$65785112@news.neostrada.pl>
    <537b9211$0$2154$65785112@news.neostrada.pl>
    <53834af4$0$2143$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: navteq
    Date: Mon, 26 May 2014 16:49:27 +0200

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości
    W dniu 2014-05-20 19:34, J.F pisze:

    >Oczywiście że publiczna.
    > Bo ja wiem, kiedy nie wolno do lasu to wiszą tabliczki. zakaz
    > dotyczy raczej o zostawiania/parkowania auta w lesie, przejechać
    > leśna drogą chyba zawsze można, o ile oczywiście nie ma znaków
    > zakazu wjazdu.

    A ja wiem ze do lasu samochodem generalnie nie wolno, chyba ze
    a) jedziesz droga publiczna
    b) jedziesz droga prowadzaca do "obiektu".

    ... Art. 29.
    1. Ruch pojazdem silnikowym, zaprzęgowym i motorowerem w lesie
    dozwolony jest jedynie drogami publicznymi, natomiast drogami leśnymi
    jest dozwolony tylko wtedy, gdy są one oznakowane drogowskazami
    dopuszczającymi ruch po tych drogach. Nie dotyczy to inwalidów
    poruszających się pojazdami przystosowanymi do ich potrzeb. ...

    Ustawa o lasach.

    Tak wiec tabliczka musi byc jesli dana droga jechac WOLNO.

    J.