  • Data: 2014-05-20 10:11:23
    Temat: Re: navteq
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-19 22:15, masti pisze:

    > <http://thenextweb.com/insider/2014/05/19/telenav-sw
    itches-scout-
    > navigation-apps-openstreetmap-rebrands-skobbler-5-mo
    nths-acquisition/>

    > Telenav switches Scout navigation apps to OpenStreetMap
    >
    > pewnie dlatego przełączają bo to kiepska mapa jest :)

    Od zawsze opieram swoje zdanie na własnych doświadczeniach czy
    przeżyciach. Tak więc czyjeś zapewniania że jednak moje czarne nie jest
    czarne trafiają na zupełnie niepodatny grunt. Miałem zainstalowane nawet
    bardzo dobre programy nawigacyjne - "Map Factor" i "Be-On-Road",
    niestety oba musiałem wywalić, dlaczego sie pozbyłem i korzystam z
    słabszego OsmAnd?, tak - ze względu na tą mało dokładną mapę OSM w którą
    są wyposażone te programy. Tak więc czyjeś recenzje że OSM jest "The
    Best", nic dla mnie, który już go wypróbował - nic nie znaczą.