  • From: Virgen <v...@N...pl>
    Subject: Re: naturalnie ;)
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Date: Tue, 27 Mar 2012 18:46:49 +0200

    *Bartlomiej Lidke* wrote:

    > warto. zdjecia fajne, amatorskie w pozytywnym tego slowa znaczeniu bo
    > naturalne, nieprzekombinowane forma. widac ze lubisz szwedac sie po lasach,
    > ogolnie zdjecia przypominaja mi moje szwedanie sie po lasach :-)

    Dziękuję :) To właśnie takie pamiątki z leśnych wędrówek o ogromnej dla
    mnie wartości emocjonalnej lecz, żadnej innej choć, fotografia przyniosła
    mi ogromną frajdę, dała mnóstwo radości ale i też przybliżyła do przyrody,
    dlatego chciałbym bezustannie tam z aparatem wracać i jak najwięcej
    doświadczyć, nauczyć się czy zrozumieć :) Cieszę się, że to rozumiesz i tak
    to odbierasz :)

    > fajna ta sojka z czyms w dziobie, golab startujacy z wiezy (moze ciasniej
    > kadr?)

    Sójka porwała czereśnię; miałem szczęście a gołąb wraz z wieżą był już i
    tak zbyt daleko...

    > czy zdjecia DSC_8772 i DSC_8992 to cropy 100%? bo jesli tak to proponowalbym
    > zebys nie wycinal ich do skali 1:1 tylko przeslakowal. powinna sie jakosc
    > poprawic a kadr tez moze byc ciekawszy

    To cropy; jedne z nielicznych zdjęć robionych właśnie tą nieszczęsną sigmą
    która, była po prostu nieprzewidywalna.

    > przy okazji: zdjecia robisz z reki czy jakis monopod? masz stabilizacje?
    > na jakich czasach udaje Ci sie miec nieporuszone?

    Tą 100-300 sigmy na statywie, pozostałe to już różnie, najczęściej z ręki z
    wykorzystaniem naturalnych podpór zależności od okoliczności i warunków
    zaś to do czasów; jednoznacznie nie potrafię Ci odpowiedzieć... Zdjęcia
    makro mają strasznie małą głębię ostrości, wiele zdjęć jest nie trafionych
    jak i sporo poruszonych choć odsetek zdjęć zupełnie odrzuconych, jest
    naprawdę nie wielki :) To mnie cieszy choć mam świadomość, ile muszę się
    wciąż nauczyć i z jakimi wyrzeczeniami się pogodzić, aby pozostać bardziej
    "przygotowanym" ;) Wszystko sprowadza się do tego czasu niestety, ale
    bądźmy dobrej myśli! :)

    > no i koniecznie wyjdz kiedys z domu o swicie :-)

    Co racja to racja! :)

    Pozdrawiam serdecznie!