  • 1. Data: 2014-12-25 11:25:18
    Temat: narzędzie
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jebać euro!

    jest tu Ktoś z PiSu? bo mam pytanie, jakim narzędziem otwieracie
    zatrzaskiwane obudowy monitorów LCD?

    próbowałem używać skalpela, jest ostry i cienki, ale przy większym
    nacisku się łamie...

    może Ktoś podpowie czego używać?

  • 2. Data: 2014-12-25 12:03:53
    Temat: Re: narzędzie
    Od: the_foe <t...@w...pl>

> [...]
    > zatrzaskiwane obudowy monitorów LCD?
    >
    > próbowałem używać skalpela, jest ostry i cienki, ale przy większym

    kupuj monitor z zewnetrznym zasilaczem, wtedy masz pewność, ze naprawa,
    a tym bardziej otwieranie, jest pozbawione ekonomicznego sensu. Wtedy
    jak zasilacz jest sprawny to mozesz go z czystym sumieniem wywalic na
    smietnik (tylko w nocy by cie eu nie nakryło).
    A jak byłes na tyle nieostrozny i kupiłeś monitor z zasilaczem w
    obudowie to sie musisz meczyc, bo zapewne kondesatory spuchły i trzeba
    je wymienic.
    Tu masz przykład jak to wygląda (nie ma lekko) strona 8:
    https://dl.dropboxusercontent.com/u/8053180/mfl40349
    711_l17_1942p-en_142.pdf
    lub
    http://tinyurl.com/lkpsogx
    --
    @foe_pl

  • 3. Data: 2014-12-25 12:05:46
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    Panie Kolego!
    NA TEMAT PROSZĘ!

  • 4. Data: 2014-12-25 12:19:27
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    > Panie Kolego!
    > NA TEMAT PROSZĘ!

    no przecież na stronie 8. masz obrazkowy tutorial jak sie monitor LG
    otwiera.

    --
    @foe_pl

  • 5. Data: 2014-12-25 12:21:26
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "platformowe głupki" napisał w wiadomości grup

    >jebać euro!

    twoi idole którzy rozliczają kilometrówki są pewnie innego zdania.

    >jest tu Ktoś z PiSu?

    Nawet jak jest to się do ciebie nie przyzna.

    >bo mam pytanie, jakim narzędziem otwieracie zatrzaskiwane obudowy monitorów
    >LCD?

    Spróbuj błaszczakiem :P

  • 6. Data: 2014-12-25 13:29:56
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2014-12-25 o 12:19, the_foe pisze:

    > no przecież na stronie 8. masz obrazkowy tutorial jak sie monitor LG
    > otwiera.

    Karmisz znanego usenetowego trolla i idiotę.
    Nie masz lepszych zajęć ?

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2014-12-25 15:06:59
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    > zatrzaskiwane obudowy monitorów LCD?
    >
    > próbowałem używać skalpela, jest ostry i cienki, ale przy większym

    Dobrze naostrzona siekiera nie łamie się.

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2014-12-25 15:35:47
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    tak do tego klej do klejarki i sznurek i możemy otwierać "serwis
    komputerowy po/eu"...