  • 1. Data: 2014-12-24 23:46:31
    Temat: Osobny dźwięk posyłany na HDMI a osobny na 3,5mm gniazdko audio?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Czy da się skonfigurować system Windows 7, 8 lub 8.1 tak, aby
    na jednym monitorze pracował program dający dźwięk na HDMI
    (w tym przypadku Media Center) a na drugim monitorze inny
    program dający inny dźwięk na kartę audio i gniazdko 3,5mm stereo?

  • 2. Data: 2014-12-25 00:42:35
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 24 Dec 2014 16:46:31 -0600, Pszemol napisał(a):

> [...]
    > (w tym przypadku Media Center) a na drugim monitorze inny
    > program dający inny dźwięk na kartę audio i gniazdko 3,5mm stereo?

    Czy w danym programie możesz wybrać wyjście audio, na które ma podawać
    sygnał?

    [ Człowiek rodzi się z dwiema nieuleczalnymi chorobami: życiem, które ]
    [ kończy się śmiercią i nadzieją, że śmierć nie jest końcem. ]
    [ (znalezione w necie) ]

  • 3. Data: 2014-12-25 00:45:19
    Od: "B.G" <o...@w...com.eu>

    W dniu 2014-12-24 o 23:46, Pszemol pisze:
> [...]
    > (w tym przypadku Media Center) a na drugim monitorze inny
    > program dający inny dźwięk na kartę audio i gniazdko 3,5mm stereo?

    Hm... od samych Windowsów to chyba tu wiele nie zależy.
    Jeśli jakiś program ma możliwość grania przez dowolnie wybrane
    urządzenie dźwiękowe - nie tylko przez default; oraz jeśli jego okno
    można wlec między monitorami - to efekt o który pytasz - jak najbardziej
    jest możliwy.

    Np. u mnie czasami jest tak - że na jednym monitorze leci sobie coś z
    YouTube grającym na audio z płyty głównej. A na drugim monitorze Foobar
    albo RadioSure z sygnałem skierowanym do zewnętrznej dźwiękówki na USB.

    --
    B.G

  • 4. Data: 2014-12-25 08:13:17
    Od: "paskuda03" <p...@b...invalid.org>

> [...]
    > (w tym przypadku Media Center) a na drugim monitorze inny
    > program dający inny dźwięk na kartę audio i gniazdko 3,5mm stereo?

    https://www.raymond.cc/blog/virtual-audio-cable-enab
    les-multiple-audio-outputs-in-windows-7/

    --
    Paskuda03