eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodynapsułem peugeot 306 1,6 8v nfzRe: napsułem peugeot 306 1,6 8v nfz
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transi
    t3.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.p
    l!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
    .POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 18 Jul 2013 14:25:33 +0200
    From: hisjusz <h...@w...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130620
    Thunderbird/17.0.7
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: napsułem peugeot 306 1,6 8v nfz
    References: <51e45a03$0$1270$65785112@news.neostrada.pl>
    <ks4ec3$k6a$1@speranza.aioe.org>
    <51e673c2$0$1467$65785112@news.neostrada.pl>
    <51e7a8dd$0$1270$65785112@news.neostrada.pl>
    <ks89k6$82g$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@p...pl.invalid>
    <51e7b2fc$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>
    <51e7c1a6$0$1466$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <51e7c1a6$0$1466$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 130718-2, 2013-07-18), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 23
    Message-ID: <51e7dec1$0$1258$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.24.143
    X-Trace: 1374150337 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1258 83.27.24.143:23217
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2498755
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-07-18 12:21, Ukaniu pisze:
    >
    > Użytkownik "hisjusz" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    > news:51e7b2fc$0$1213$65785112@news.neostrada.pl...
    >> Dokładnie tak. Splanowaną głowice, dotarte zawory, wymieniony
    >> uszczelniacz, wymienione uszczelniacze zaworowe 300 pln już poszło:)
    >
    > Ja bym kupił słupek z suchym połączeniem kadłub głowica. Poprzekręcał
    > osprzęt i nie dotykał głowicy. Bo pewnie pojeździ tak ze 2 lata a jak
    > rozgrzebiesz to sprzedający w razie czego nie przyjmie grata i
    > zostaniesz z ręką w nocniku.
    > Jak pojeździ i zacznie puszczać olej w płyn albo na zewnątrz to wstawisz
    > sobie swoją głowice.
    > Chyba, że trafisz już goły blok bez głowicy w niskiej cenie.
    >

    Co z gratami które już nakupiłem?;] Może przed rozgrzebaniem test
    kompresji na zimnym silniku czy chu#@$ to da? Da się to w ogóle zrobić
    na gołym słupku wkręcając świece?
    Podwójna robota mi się zdaje. Fakt największy problem jest co za spód
    będzie. Pełna robota spodu 2000 PLN, jak będzie działać po niej też się
    okaże jak się coś urwie.
    Nie widzę samych spodów nigdzie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: