eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklenaprawa zerwanego gwintu w misce olejowejRe: naprawa zerwanego gwintu w misce olejowej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: naprawa zerwanego gwintu w misce olejowej
    Date: Mon, 16 Sep 2013 08:27:51 +0000 (UTC)
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 45
    Message-ID: <l16fe7$mst$8@node1.news.atman.pl>
    References: <l11j25$mev$1@node2.news.atman.pl> <l167dn$mst$1@node1.news.atman.pl>
    <l16f25$v27$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-68-110-69.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1379320071 23453 89.68.110.69 (16 Sep 2013 08:27:51 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 16 Sep 2013 08:27:51 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:663014
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2013-09-16, WIADRO <w...@g...com> wrote:
    >> Mialem to samo u siebie - przegwintowalem.
    >>
    >> Co prawda jakos jeszcze dzialalo od paru wymian i chcialem to zrobic na
    >> spokojnie w zimie ale po zmianie oleju przed wyjazdem zauwazylem, ze
    >> pod moto zostaje plama a jak chcialem delikatnie dokrecic to juz krecilo
    >> sie wkolo.
    >
    >
    >> Nagwintowalem bez zdejmowania miski i jednak nie wyszlo
    >
    > czy zastosowałeś śrubę z gęstym/drobnym gwintem?
    > Czy dałeś jakąś bardzo miękką podkładkę? lub nawet dwie jedna miękka z
    > miedziana/aluminiowa druga, gumowa no i trzecia zwykła - po to by
    > uzyskac przegub i ta piewsza podkładka dolegała z wystarczającą siłą i
    > osią. (gdybam)
    >
    Bylo M12x1,5 a przegwintowalem na M14x1,5. Kupilem korek w Larssonie, ale
    jest dosc krotki i przy nastepnej wymianie kupie dluzszy, OIDP to w Audi/VW
    sa M14x1,5. Nie dawalem w ogole podkladki bo nie bylo sensu a zmniejszala
    i tak tylko ilosc "uzytego" gwintu. Gumowa podkladka sie skrecala i wylazila
    i narazie jest wkrecone na tasme teflonowa ale w zimie mam zamiar szlifierka
    wyrownac powierzchnie a reszte zrobi miedziana podkladka.
    >> dokladnie w osi starego otworu wiec musialem wkrecic na PTFE a w wolnej
    >> chwili bede musial dostosowac powierzchnie przylegania sruby do nowej osi
    >
    >
    >> otworu :-) Wiec tak jak mowi Kuczu zdejmij i przegwintuj.
    >
    > obawiam się tego zdejmowania bardziej niż gwintowania na moto, ponieważ
    > śruby od wydechów muszę odkręcić a to się wiąże z baaardzo dużym
    > ryzykiem zerwania łba, rozszczelnieniem wydechu itp. 'przygód'
    >
    No mi sie nie chcialo bo trzeba zdjac chlodnice, odkrecic kolektory, wydechy,
    masa roboty a 2 dni przed wyjazdem to juz w ogole nie wchodzilo w gre.
    Gwintowalem na moto, wszystkie opilki wylecialy na dol. Pewnie wyszlo by lepiej
    jakby motur polozyc.
    >
    > rozumiem, że wszystkie uszczelki tj, miski i wydechów daje się nowe?
    >
    To zalezy w jakim stanie sa stare.

    --
    Artur
    ZZR 1200

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: