  • Data: 2016-02-27 12:42:29
    Temat: Re: naprawa monitora PC, zmiana świetlówki na LED-y
    Od: robot <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W dużych miastach.

    Może niejasno napisałem. Tylko w niektórych dużych miastach. Dwóch czy trzech.

    > Poproś kogoś, to Ci kupi.

    Proszę kup mi.

    > Przesadzasz, sam kupiłem kilk na allegro z drugiej ręki za bezcen i brak wpadki.
    Sprawdź olx/gumtree. Ludzie piszą głupoty, to fakt, ale jest też sporo ludzi ktorzy
    najzwyczajniej za grosze i bez sciemy pozbywają się sprawnego złomu.

    Moim zdaniem ty przesadzasz. Tak tanio się nie da. Przecież właśnie po to
    specjalnie z ciekawości wchodziłem na allegro, żeby sprawdzić.

    > Czyli sprawny monitor jest wart, powiedzmy, około 15 minut pracy etatowej.

    Możesz te 34 pln przeliczać na co tylko chcesz.
    Ale nie zmieni to faktu, że 34 to jest ponad dwa razy więcej niż 15.

    > Dasz radę w 15 minut naprawić swój żeby się kalkulowało?

    Mój monitor nie jest zepsuty.

    Pozdrawiam.