    From: AlexY <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: naprawa monitora PC, zmiana świetlówki na LED-y
    Date: Sun, 21 Feb 2016 20:02:32 +0000

    Mario pisze:
    > W dniu 2016-02-21 o 18:28, AlexY pisze:
    [..]

    > A czemu ty przeszkadzasz w rozwiązaniu problemu? Pytający potrzebuje
    > monitor. Odpowiedzi w stylu kup nowy, dają mu możliwość ujrzenia

    Rozwiązanie "kup nowy" pytający zna, każdy zna, zadał konkretne pytanie,
    więc ten typ odpowiedzi jest nie na temat. Można zwrócić uwagę na aspekt
    ekonomiczny ale to pytający podejmuje decyzje.

    > problemu z innej strony. Pytał poza tym czy wykonalne bez problemów, a
    > nie pisał, że koniecznie musi to zrobić przy pomocy wstawiania
    > najtańszych LEDów do rupcia.

    Fakt że sprzęt jest wiekowy to tylko zaleta, jest szansa że nie jest
    skażony LF i pochodzi kolejne 20 lat. Nie wiem czemu sugerujesz coś o
    najtańszych LEDach?

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html