  • 11. Data: 2014-02-23 13:19:19
    Temat: Re: napisze brzydko - dell
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Piotr Rezmer napisał:
    > Jawi pisze:
    > .
    >
    > A czy została jeszcze na rynku jakaś firma produkująca porządne laptopy
    > (czy też to się po prostu nie opłaca)?

    To się nie oplaca, przynajmniej w sektrze do kilku tysiecy za laptop.

    Konsument ma zmieniac urzedzenie czesto.

    Zeby je zmianil musi sie ono rozlatywać. Rozlatywać z zewnątrz a nie od
    środka. Dlatego procek i bebechy mają działać. A niszczyć ma się
    "zewnętrze". W ten sposób można "wine" za uszkodzenia przezucic na
    uzytkownika.

    W koncu to on popsul, bo dotykal. Bo mu spadlo. Bo mial w plecaku. Bo
    był kurz. itp.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 12. Data: 2014-02-24 08:43:38
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-02-22, o godz. 16:33:14
    Piotr Rezmer <p...@b...pl> napisał(a):

    > A czy ten E5420 to nie jest przypadkiem model z półki economy? Nie
    > widzę ile kosztuje nowy, ale używki na allegro są po 1600 zł max.
    > Może w segmencie modeli biznesowych też spadła jakość? Pamiętam, że
    > kiedy kupowałem aktualnie używanego laptopa, Della można było kupić
    > za 6 kpln.

    Za tyle w Pl. A zakupione w kanale UK były o 30-40% tańsze. Rok temu
    kupowałem kilka Dell-i 13XPS. W PL cena za model z i7, 8GB RAM i SSD
    256GB zaczynał się od ~6500PLN. Sprowadzone z kanału UK kosztował ~3900.
    Wersja z i5, 4GB RAM i SSD 128GB w PL ~5500 i z UK ~3000PLN. Przy czym
    w przypadku kanał UK był dodany do kompów darmowy któryś Adobe Photoshop
    i Premiere których w PL nie było.

    Zdrówko

  • 13. Data: 2014-02-24 09:04:23
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Maciek Babcia Dobosz pisze:

    > Za tyle w Pl. A zakupione w kanale UK były o 30-40% tańsze. Rok temu
    > kupowałem kilka Dell-i 13XPS. W PL cena za model z i7, 8GB RAM i SSD
    > 256GB zaczynał się od ~6500PLN.

    To są ultrabooki, a czy poleciłbyś jakiś przenośny notebook (cichy i
    wydajny)?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 14. Data: 2014-02-24 10:12:47
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-02-24, o godz. 09:04:23
    Piotr Rezmer <p...@b...pl> napisał(a):

    > To są ultrabooki, a czy poleciłbyś jakiś przenośny notebook (cichy i
    > wydajny)?

    Od ~pół roku nie kupowałem sprzętu della poza stacjonarkami więc
    nie za bardzo poradzę.

    Zdrówko

  • 15. Data: 2014-02-24 12:14:38
    Od: Tomasz Holdowanski <m...@U...poczta.onet.pl>

    Deep inside the Matrix, convinced that Sat, 22 Feb 2014 21:27:15 +0100
    is the real date, Jawi <t...@p...com> has written something quite
    wise. But (s)he wasn`t the one.

    >Seria Latitude to seria biznesowa, rożni się wzmocnioną obudową, matowym
    >ekranem. no i gwarancją.

    Wzmocnioną obudową...
    Niedawno odratowywałem starego no-nejma firmowanego przez Gericom
    (widziałem identyczne z innymi firmówkami): sprzęt sprzed minimum
    dekady, w środku Athlon 1500+, 256MB sdram... płyta główna i zawiasy
    ekranu osadzone na grubym na kilka mm ciśnieniowym odlewie z jakiegoś
    stopu aluminium. Na oko kilkadziesiąt deko żelastwa. Sama zewnętrzna
    obudowa była z przeciętnego plastiku, ale nie było mowy o tym, żeby
    ten laptop giął się w dłoniach.

    Nie wiem, ile dzisiaj trzeba by zapłacić za równie pancerny sprzęt.
    I równie żywotny: w tych, które widziałem, padało głównie gniazdo
    zasilania.

    Pozdrawiam,
    Mordazy.

    --
    REMOVE-IT. from my address when replying.

    THE ONLY THING WORTH WAITING FOR
    IS A WORLD-WIDE DISASTER.

  • 16. Data: 2014-02-24 15:56:31
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

> [...]
    > Wersja z i5, 4GB RAM i SSD 128GB w PL ~5500 i z UK ~3000PLN. Przy czym
    > w przypadku kanał UK był dodany do kompów darmowy któryś Adobe Photoshop

    Czytałem jak wygląda w UK NBD - to tak w ciągu miesiąca ktoś przyjedzie
    i naprawi, w PL jest z tym zdecydowanie lepiej, bo naprawę masz
    następnego dnia roboczego. Może dlatego taka różnica w cenach?

  • 17. Data: 2014-02-24 16:01:15
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-02-24, o godz. 15:56:31
    BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał(a):

    > Czytałem jak wygląda w UK NBD - to tak w ciągu miesiąca ktoś
    > przyjedzie i naprawi, w PL jest z tym zdecydowanie lepiej, bo naprawę
    > masz następnego dnia roboczego. Może dlatego taka różnica w cenach?

    Zgłaszałem w ostatnim roku w Polsce kilka napraw sprzętu Della z NBD
    kupionych w PL, UK i DE. Nie było żadnej różnicy w obsłudze. Jak sprawa
    wygląda z serwisowaniem w UK nie ma pojęcia - choć nie sądzę by były z
    tym problemy bo raczej by była chryja o niedotrzymanie warunków
    gwarancji za które dodatkowo się dopłaciło.

    Zdrówko

  • 18. Data: 2014-02-24 18:46:01
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu niedziela, 23 lutego 2014 12:32:51 UTC+1 użytkownik Piotr Rezmer napisał:
    > Czy jest jakiś model oferujący:

    Na pewno jakiś Fujitsu Lifebook :>

    L.

  • 19. Data: 2014-02-24 20:21:28
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Lisciasty pisze:

    > Na pewno jakiś Fujitsu Lifebook :>

    Dowcipniś

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 20. Data: 2014-02-24 20:34:11
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-02-24 12:14, Tomasz Holdowanski pisze:
> [...]
    >
    > Nie wiem, ile dzisiaj trzeba by zapłacić za równie pancerny sprzęt.
    > I równie żywotny: w tych, które widziałem, padało głównie gniazdo
    mam jeszcze z sentymentu IBM600, laptop z 1998 chyba.
    Za wyjątkiem akumulatora, jest lepiej utrzymany niż inny z 2012.
    Zawiasy w tym IBMie są jak nowe, klawiatura jak nowa, obudowa jak nowa
    :) Kurde jak ja bym chciał współczesny środek do niego :)