  • 21. Data: 2014-02-25 09:07:38
    Temat: Re: napisze brzydko - dell
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Jawi pisze:

    > mam jeszcze z sentymentu IBM600, laptop z 1998 chyba.
    > Za wyjątkiem akumulatora, jest lepiej utrzymany niż inny z 2012.

    Tyle że wtedy ten laptop pewnie kosztował coś w okolicach 10-20 kpln.
    Taka sytuacja.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 22. Data: 2014-02-25 11:16:04
    Od: Tomasz Holdowanski <m...@U...poczta.onet.pl>

    Deep inside the Matrix, convinced that Mon, 24 Feb 2014 20:34:11 +0100
    is the real date, Jawi <t...@p...com> has written something quite
    wise. But (s)he wasn`t the one.

    >mam jeszcze z sentymentu IBM600, laptop z 1998 chyba.
    >Za wyjątkiem akumulatora, jest lepiej utrzymany niż inny z 2012.
    >Zawiasy w tym IBMie są jak nowe, klawiatura jak nowa, obudowa jak nowa

    Mam 600E, 600 było jeszcze z P1 MMX, E już miało P2. Piękny sprzęt,
    kupiony poleasingowo za grosze, bo zahasłowany :) Trzeba było wpiąć
    się do płyty z czytnikiem i2c, który wciąż leży gdzieś w klamotach
    jako jedno z niewielu popełnionych przeze mnie urządzeń
    elektronicznych :)

    > :) Kurde jak ja bym chciał współczesny środek do niego :)

    Tak sobie pomyślałem.... Raspberry Pi?

    Pozdrawiam,
    Mordazy.

    --
    REMOVE-IT. from my address when replying.

    THE ONLY THING WORTH WAITING FOR
    IS A WORLD-WIDE DISASTER.

  • 23. Data: 2014-02-25 11:17:24
    Od: Jaskiniowiec <jaskiniowiec@jaskinia>

    W dniu 21.02.2014 17:15, mr misio pisze:
    > inspiron dokladnie, ktory zniechecil mnie calkowicie do marki dell...
    > NO MORE DELL

    Kupisz... kupisz... ;-) Nigdy nie mów nigdy. Miałem podobnie z HP i ich
    nieszczęsnymi Pavulonami. Jednakże co by nie gadać, wciąż ich sprzęty
    najbardziej mi się zewnętrznie podobają i mają dobry stosunek do ceny. A
    ostatnio to mam ślinotok na widok HP Revolve 810. Po latach wiem też,
    jak należy dbać o tego typu sprzęt i że razem z laptopem należy kupić
    dwie puszki sprężonego powietrza ;-)

    Każdy psioczy, a później w sklepie skusi się na już posiadaną markę w
    nadziei, że może tym razem będzie lepiej ;-)

    Pociesz się, że to był tylko lapciak, a nie serwer DELL-a ;-)

  • 24. Data: 2014-02-25 11:27:52
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Jaskiniowiec pisze:

    > jak należy dbać o tego typu sprzęt i że razem z laptopem należy kupić
    > dwie puszki sprężonego powietrza ;-)

    Ale te dwie puszki powietrza mają w sposób ciągły chłodzić cynę RoHS?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 25. Data: 2014-02-25 11:35:17
    Od: Tomasz Holdowanski <m...@U...poczta.onet.pl>

    Deep inside the Matrix, convinced that Tue, 25 Feb 2014 09:07:38 +0100
    is the real date, Piotr Rezmer <p...@b...pl> has written something
    quite wise. But (s)he wasn`t the one.

    >Tyle że wtedy ten laptop pewnie kosztował coś w okolicach 10-20 kpln.

    I musiał być wart tej kasy. Żadnego programowania żywotności, żadnej
    zarazy zwanej ROHS...

    Dosłownie kilka dni temu byłem w ni to komisie, ni to warsztacie
    komputerowym. Właściciel pokazał mi całą szafę uszkodzonych laptopów.
    Znamienne: im nowsze modele, tym poważniejsze awarie: jakieś 80% to
    albo losowe zwisy i restarty, niestabilna praca, albo w ogóle brak
    znaków życia - ewidentne oznaki połowicznego rozpadu płyt głównych. W
    modelach jeszcze sprzed ok. dekady dominowały natomiast uszkodzenia
    mechaniczne, głównie z głupoty / nieostrożności właścicieli.

    >Taka sytuacja.

    Tja...

    Pozdrawiam,
    Mordazy.

  • 26. Data: 2014-02-25 11:38:46
    Od: Tomasz Holdowanski <m...@U...poczta.onet.pl>

    Deep inside the Matrix, convinced that Tue, 25 Feb 2014 11:27:52 +0100
    is the real date, Piotr Rezmer <p...@b...pl> has written something
    quite wise. But (s)he wasn`t the one.

    >Ale te dwie puszki powietrza mają w sposób ciągły chłodzić cynę RoHS?

    Raczej przyspieszą "biodegradację" spoin :)
    Ktoś w ogóle jeszcze wierzy że w ROHS chodzi o ekologię? :D

    Pozdrawiam,
    Mordazy.

  • 27. Data: 2014-02-25 21:03:20
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 24/02/2014 14:56, BQB wrote:

    > Czytałem jak wygląda w UK NBD - to tak w ciągu miesiąca ktoś przyjedzie
    > i naprawi, w PL jest z tym zdecydowanie lepiej, bo naprawę masz
    > następnego dnia roboczego. Może dlatego taka różnica w cenach?

    Zapewne to potwierdzona informacja od bohatera tego nagrania -
    http://www.youtube.com/watch?v=fq80iWToXmI . U mnie NBD zawsze przebiega
    prawidlowo, jedyne na co moglbym narzekac to telefon po naprawie.

    --
    Pozdr

  • 28. Data: 2014-02-25 21:57:11
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-02-25 11:16, Tomasz Holdowanski pisze:
> [...]
    > się do płyty z czytnikiem i2c, który wciąż leży gdzieś w klamotach
    > jako jedno z niewielu popełnionych przeze mnie urządzeń
    O, ja też mam na P2, teraz leży sobie i odpoczywa :)

  • 29. Data: 2014-02-26 08:22:08
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Tomasz Holdowanski pisze:

    > Raczej przyspieszą "biodegradację" spoin :)
    > Ktoś w ogóle jeszcze wierzy że w ROHS chodzi o ekologię? :D

    Ja nie, z przyjemnością zgłosiłbym się z informacją że to jest bez
    sensu. Tyle że nie wiem gdzie jest punkt przyjmowania wniosków w sprawie
    ochrony matki Ziemi.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 30. Data: 2014-02-26 13:16:09
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    W dniu piątek, 21 lutego 2014 20:19:02 UTC użytkownik Jawi napisał:

    > miałem wcześniej della 620 i 630 w sumie dobra maszyna.
    >
    > No jako zadowolony posiadacz posiadacz powyższych teraza mam kolejnego
    >
    > della E5420.
    >
    > Kupa panie, kupa.
    >
    > model niby biznesowy, ale plastik fantastic. Zabawka i gówno a nie
    >
    > poważny sprzęt.
    >
    > Szwankuje klawiatura, obudowa się ugina, grzeje się jak cholera i
    >
    > potrafi się z przegrzania wyłączyć pod dużym obciążeniem.

    hm...
    mam 6430 z i7 i nvidia na pokladzie, i poza uginajaca sie klawiatura ("pod" prawa
    strzalka)- ktora zaczela sie uginac kilka tygodni temu, przez caly czas dobrze bylo
    to nie moge narzekac na niego (no, moglby byc nieco lzejszy- ale metal swoje musi
    wazyc).
    szkoda tylko ze nie da sie wylaczyc karty nvidii bezproblemowo w biosie i korzystac
    ze wszystkich wyjsc (hdmi bez nvidii nie ruszy)- w sumie moja wina, myslalem ze juz
    pingwiny nauczyly sie obslugiwac tak nowoczesna technologie jaka jest optimus :E