eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodynapiecie ladowaniaRe: napiecie ladowania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.osn.de!diablo1.news.osn.de!zen.net.uk!
    dedekind.zen.co.uk!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a
    -02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <kh57rn$bbt$1@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <kh57rn$bbt$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: napiecie ladowania
    Date: Tue, 5 Mar 2013 18:10:15 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    Lines: 37
    Message-ID: <513626f8$0$26685$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.7.219.14
    X-Trace: 1362503416 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26685 83.7.219.14:51085
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2485113
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "h.w.d.p." napisał w wiadomości grup
    >od czego zalezy napiecie ladowania w funckji czasu/zuzycia ?

    W zasadzie od niczego.

    >rok temu zalozylem nowy alternator i mial ladowanie 14,5V
    >dzisiaj zmierzylem i jest to 14,2V.

    Jest regulator, ma stabilizowac ok 14.5V, jak widac stabilizuje
    calkiem niezle :-)

    >temperatura powietrza ta sama, pomiar po dluzszej pracy silnika czyli
    >rozladowanie akumulatora wykluczam i chwilowy spadek napiecia.
    >polaczenia sa dobre, masa jest.

    Od temperatury ponoc zalezy. O temperatury alternatora/regulatora
    oczywiscie.
    W nowszych samochodach moze byc bardziej skomplikowany system
    zarzadzania napieciem.

    Historia akumulatora moze byc istotna - np stal tydzien i sie bardziej
    rozladowal.
    Na wolnych obrotach bilans moze byc bliski zera i np same obroty
    istotne.

    IMO - najbardziej wplywaja rozne obciazenia - i to raczej przez
    spadki napiec na przewodach, przekaznikach.
    Napiecie mierzysz gdzie ?


    >>bo chyba zuzycie szczotek nie ma zadnego wplywu na napiecie? (oprocz
    >>calkowitego zuzycia oczywiscie).

    >Poki nie zaczna przerywac, to raczej nie maja wplywu.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: