    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: napęd DVD typu slim
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Mon, 31 Oct 2016 13:03:57 +0100

    Dnia Mon, 31 Oct 2016 11:43:41 +0100, Tomasz Wójtowicz napisał(a):
    > W dniu 2016-10-31 o 10:11, J.F. pisze:
    >[...]
    > W ogóle mam wrażenie że w tym wątku jest zlot kombatantów, którzy w
    > latach 80. uznali hardwarowy odtwarzacz CD za absolutny cud techniki i
    > nie mogą się pogodzić z tym, że dzisiaj to się wszystko wykona
    > softwarowo, a ich zachwyty nad starymi rozwiązaniami są jak porównywanie
    > Syrenki do statku kosmicznego.

    Syrenka sie nie popsuje, jak jej komputer bity pogubi :-)

    OK, trzeba przyznac, ze plyty CD leza gdzies i sie kurza, a slucham
    tylko MP3. Do tego doszlo, ze teraz komputery bez napedu CD/DVD
    sprzedaja, i ludzie nie narzekaja.

    Co nie znaczy, ze mi sie podoba, ze ktos zaoszczedzil na jednym
    kabelku i obciazyl procesor. I nie tylko procesor - magistrale,
    pamiec, itp.

    Trzeba przyznac, ze softwareowy mikser byl w zasadzie koniecznoscia
    ... ale miedzy aplikacjami, CD nie dotyczy. Komu to przeszkadzalo ?

    Trzeba tez przyznac, ze osiagnac wysoka jakosc dzwieku transmitowanego
    analogowym kabelkiem po wnetrzu komputera pelnego silnych pradow w.cz.
    wcale nie jest latwo ... ale SPDIF to nie dotyczy.

    J.