  • Data: 2016-10-31 10:11:01
    Temat: Re: napęd DVD typu slim
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 30 Oct 2016 22:42:50 +0100, Tomasz Wójtowicz napisał(a):

    > ^^ "Nic nie wiem, ale się wypowiem" ^^

    Myslisz ze lepiej sie wypowiadac w imieniu wszystkich standardow Slim,
    ktore czesto byly pomyslem jednego wytworcy ?

    Poza tym - to takie przemyslania z obserwacji, z ktorych wynika ten
    sam wniosek - coraz trudniej o osobne wyjscie. A zaczelo sie
    odgornie - Microsoft wpadl, ze obsluzy to programowo, polikwidowali
    wejscia CD na kartach dzwiekowych, polikwidowali karty dzwiekowe (to
    akurat Intel), to po co bylo wyjscie audio na CD ?
    Cyfrowe przez pewien czas mialo jeszcze sens ...

    > Płyty DVD-Audio czy DVD-Video to są płyty posiadające system plików.

    Co utrudnia wsadzenie "playera" do napedu, ale ...

    > Natomiast "same nie lecą" - albo w trybie PIO system operacyjny rozkaże

    O PIO mozemy zapomniec

    > przesłać zawartość określonego sektora, albo w trybie DMA rozkaże
    > skopiować jakiś zakres sektorów do pamięci.

    Jesli te pliki sa uporzadkowane i zajmuja kolejne sektory, to az sie
    prosi zrobic sprzet, ktory bedzie je kolejno czytal, bez zawracania d*
    systemowi. I moze to byc na na chipsecie plyty glownej.

    J.