  • 11. Data: 2012-03-22 12:07:23
    Temat: Re: napaść?
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-03-22 10:56, Artur Maśląg pisze:

    > Niby prawda :)

    Bo człowiek oprócz przymiotu myślenia jest też emocjonalny, uczuciowy,
    wrażliwy :-) Akcja rodzi reakcję często nie wynikającą tylko z myślenia.
    Gdyby "organy" emanowały partnerstwem, zaufaniem, poszanowaniem... a nie
    tylko chęcią wyegzekwowania swojej racji (o kasie nie wspominając)

    PS. Dlatego też nie da się go uchronić przed nim samym. Szkoda czasu na
    wymyślanie nie działających paragrafów. :-)

  • 12. Data: 2012-03-22 13:53:44
    Temat: Re: napaść? Nie - ostrzeżenie.
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > KAPELUSZ PLONK

    Naprawdę sądzisz, że to Twoje "plonkowanie" jeszcze kogoś
    bawi albo wzrusza? ;-))

  • 13. Data: 2012-03-22 13:55:59
    Temat: Odp: napaść? Nie - ostrzeżenie.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Naprawdę sądzisz, że to Twoje "plonkowanie" jeszcze kogoś bawi albo
    > wzrusza? ;-))

    Naprawdę sądzisz, że zależy mi aby kogoś bawiło czy wzruszało?
    To jest konkretna informacja do autora bzdetów i tyle.

  • 14. Data: 2012-03-22 16:42:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 22 Mar 2012, Mareczko wrote:

    > Użytkownik "Gabor" <G...@b...pl> napisał

    zony_do_gminnej_kasy.html

    > To nie jest napaść.
    > To jest ostrzeżenie dla kierowców, aby nie przekraczali prędkości.
    > Stoi za tym rozsądek, a zależy tym którzy chcą, aby było mniej wypadków.

    Znaczy głównie za tym przemawia statystyka, z której wyszło że
    w 6 "fotoradarowych" gminach nic się nie zmieniło a w 2 ilosc
    wypadków wzrosła? :)
    (przepraszam jesli proporcje pokręciłem, artykuł czytałem rano :))
    Wychodzi "jak zwykle" - widocznie jakby ktos chciał, żeby liczba
    wypadków wzrosła, to w efekcie by spadła.
    Jak to szło - "Polacy, jak wy to robicie"? ;>

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2012-03-22 21:39:40
    Od: "Mareczko" <w...@c...pl>

    > KAPELUSZ PLONK

    TFU, NA PSA UROK.

  • 16. Data: 2012-03-22 21:40:04
    Od: "Mareczko" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Ariusz" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Że tak tej straży miejskiej nie przyszło do głowy, że jest odcinek z 50, a
    > może należało by wystąpić z wnioskiem o zmianę prędkości na tym odcinku do
    > 70.

    Kierowcom przeszkadza taki stan i to kierowcy powinni zorganizować się
    i podjąć działania, aby zmienić obowiązujące oznakowanie.
    Straż Miejska lub Wiejska nie wystąpi z wnioskiem o podwyższenie
    prędkości, bo uważa że szybka jazda tam powoduje zagrożenie.

  • 17. Data: 2012-03-22 21:41:12
    Od: "Mareczko" <w...@c...pl>

    > zastanawiam sie czym to sie w sumei różni od działalności dawnych rycerzy
    > bandytów, skubiocych na swoim terenie podróżnych.

    Po pierwsze : przejdź się po jakiejś szemranej dzielnicy. Najlepiej
    jeszcze powieś na sobie np. trochę złota, lepszy zegarek itd.
    Po drugie : samochodem przejedź się drogą pod szczególnym nadzorem,
    przestrzegając wszystkich przepisów PoRD.
    Wtedy dowiesz się jaka jest różnica i nie będziesz głupot wypisywał.

  • 18. Data: 2012-03-23 05:11:24
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mareczko wrote:

> [...]
    > nadzorem, przestrzegając wszystkich przepisów PoRD.
    > Wtedy dowiesz się jaka jest różnica i nie będziesz głupot

    tylko, że przepisy maja służyć bezpieczeńśtwu, ograniczenie na pustej drodze
    daleko od domów do 50 nie służy bezpieczństwu tylko łapaniu frajerów którzy
    pojadą szybciej. I wtedy takie działanie władzy nie różni się niczym od
    wymuszenia haraczu. Gangster też mówi przestrzegaj moich zasad to ci sie nic
    nie stanie.

  • 19. Data: 2012-03-24 00:26:12
    Od: "Mareczko" <w...@c...pl>

    > tylko, że przepisy maja służyć bezpieczeńśtwu, ograniczenie na pustej
    > drodze daleko od domów do 50 nie służy bezpieczństwu tylko łapaniu
    > frajerów którzy pojadą szybciej.

    Najpierw dowiedz się u kompetentnych osób dlaczego jest takie ograniczenie.
    Jeżeli nie ma uzasadnienia to podejmij kroki celem zmiany tego.

    > I wtedy takie działanie władzy nie różni się niczym od wymuszenia haraczu.

    Człowieku, pomyśl. Gdzie ty tu widzisz wymuszanie haraczu. Przestrzegając
    limit prędkości w najgorszym razie dojedziesz parę minut później do celu.
    W ten sposób zapewnisz większe bezpieczeństwo sobie i innym.

    > Gangster też mówi przestrzegaj moich zasad to ci sie nic nie stanie.

    No to podaj chociaż jedną taką gangsterską zasadę, która odnosić się
    będzie do nie członka gangu.

  • 20. Data: 2012-03-24 09:59:39
    Od: JohnyK <j...@t...pl>

    Gabor wrote:

    > Kolejna napaść na Straż Miejską za to że pilnuje bezpieczeństwa. Ciekawe
    > kto za tym stoi i komu na tym zależy ...

    A Ty grupy nie pomylileś? To powinno iść na alt.kawaly. Straż Miejska
    pilnuje bezpieczeństwa... Ha ha ha. Straż Miejska i pilnowanie to już jest
    oksymoron.
    Komu na tym zależy? Najwyraźniej wielu, skoro SMy są likwidowane w kilku
    miejscach.
    --
    JK