  • 11. Data: 2011-01-17 01:30:03
    Temat: Re: naklejka PMS potrzebna
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-01-16 21:51, marjan pisze:

    > W Krakowie to i ja bym z miłą chęcią się po takową zgłosił.
    > Kiedyś sam sobie zrobiłem, ale ktoś (chyba Artur Maśląg) mnie
    > opieprzył, że to wbrew grupowym ideom :)

    A co Cie wygnało do kraka ?

    6008

  • 12. Data: 2011-01-17 02:09:29
    Od: marjan <k...@g...com>

    > A co Cie wygnało do kraka ?

    Studia ;) od 3 lat.
    (tak, gówniarz jeszcze ze mnie)

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 13. Data: 2011-01-17 02:28:39
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-01-17 02:09, marjan pisze:

    > Studia ;) od 3 lat.
    > (tak, gówniarz jeszcze ze mnie)

    To spać ! Bo do baru mlecznego jutro kolejkę stracisz ;)

    BTW:

    1. Bar mleczny VIS A VIS Jubilata funkcjonuje dalej ? :)
    2. W jakich knajpach Cie spotkać przy weekendzie ? (jak siedzę,
    to w jazz rock caffe, czy jakoś tak ,rzut beretem od rynku).

    6008

  • 14. Data: 2011-01-17 02:54:08
    Od: marjan <k...@g...com>

    > To spać ! Bo do baru mlecznego jutro kolejkę stracisz ;)

    Sesja się zbliża ;)

    > BTW:
    >
    > 1. Bar mleczny VIS A VIS Jubilata funkcjonuje dalej ? :)

    Jeśli pytasz o bar Flisak to tak, a przynajmniej w październiku jeszcze
    funkcjonował.

    > 2. W jakich knajpach Cie spotkać przy weekendzie ?

    W ten weekend akurat mnie nie będzie w Krakowie, a ogólnie to
    najbardziej Prowincja mi przypadła do gustu :)

    > (jak siedzę, to w
    > jazz rock caffe, czy jakoś tak ,rzut beretem od rynku).

    To jakbyś kiedyś wiedział wcześniej, że tam będziesz, to możesz się
    odezwać - z miłą chęcią przyjdę.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 15. Data: 2011-01-17 13:18:38
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 16 Sty, 21:56, Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl> wrote:
    > Poczekaj do zlotu/spotu albo mecz Staszka - na ostatnim zlocie bral ode
    > mnie wieksza ilosc wiec moze mu cos jeszcze zostalo :-)
    > ps. jak nie dostaniesz to jak bedziesz jechal przez Jaworzno to daj znac :-)

    Cześć, sorry, że się podpinam, ale czy dałoby radę skombinować jeszcze
    jedną dla mnie?
    Mógłbyś rzucić jakimś terminem związanym ze spotem/zlotem ?

  • 16. Data: 2011-01-17 17:10:17
    Od: "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl>

    Użytkownik "Mateusz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    Cześć, sorry, że się podpinam, ale czy dałoby radę skombinować jeszcze
    jedną dla mnie?
    Mógłbyś rzucić jakimś terminem związanym ze spotem/zlotem ?

    = Powiem szczerze, że mam trzy ostatnie, a sam się muszę na nowo okleić, ale
    zaraz zagadam do Gabrysia na priva, co by mi podesłał kilka egzemplarzy, to
    będę rozdawał na spocie :) BTW: myślę o przyszłym tygodniu, np. w piątek
    koło 18. Założę w tej sprawie nowy wątek.

    --
    ### Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków ##############
    ### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###

  • 17. Data: 2011-01-17 17:48:54
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-17 17:10, Staszek Sosenko pisze:
    > egzemplarzy, to będę rozdawał na spocie :) BTW: myślę o przyszłym
    > tygodniu, np. w piątek koło 18. Założę w tej sprawie nowy wątek.

    O, to fajnie ;) Gdzie sie spotkamy? ;)

  • 18. Data: 2011-01-17 17:55:25
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 17 Sty, 17:10, "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl> wrote:
> [...]
    > będę rozdawał na spocie :) BTW: myślę o przyszłym tygodniu, np. w piątek
    > koło 18. Założę w tej sprawie nowy wątek.

    Nie wiem czy dam radę dojechać do Krakowa w 2h z Katowic, ale kto wie.
    w sumie to mam gorszy problem, bo kobieta chce ze mną jechać ;-)

  • 19. Data: 2011-01-17 17:57:27
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-17 17:55, Mateusz pisze:
    > Nie wiem czy dam radę dojechać do Krakowa w 2h z Katowic, ale kto wie.
    > w sumie to mam gorszy problem, bo kobieta chce ze mną jechać ;-)

    Przeca w 2h dojedziesz z palcem w nosie :)

  • 20. Data: 2011-01-17 19:46:04
    Od: "marthen" <m...@o...pl>

    Michał Gut wrote:
    > ja mam ale sprecyzuj gdzie ma ta naklejka byc

    Na tylnej szybie ;-)
    --
    marthen
    A3 & MX-5