  • 1. Data: 2013-01-31 21:59:08
    Temat: najtańszy telefon z przeznaczeniem na wifi-router aero2
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    Witam

    Aero2 jest dla mnie "awaryjnym łączem internetowym". Tak sobie myślę,
    może router wifi? Tylko że 300zł trochę drogo. Taniej wychodzi router+
    modem!
    Może by tak telefon z androidem w roli wifiroutera? Może być stary, z
    pękniętą szybką, baterie sobie dolutuje z ogniw 18650.

    Możecie polecić jakiś stary tani _sprawdzony_ telefon do aero2?

    ToMasz

  • 2. Data: 2013-01-31 23:04:40
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 31 Jan 2013 21:59:08 +0100, ToMasz wrote:
    > Może by tak telefon z androidem w roli wifiroutera? Może być stary, z
    > pękniętą szybką, baterie sobie dolutuje z ogniw 18650.
    >
    > Możecie polecić jakiś stary tani _sprawdzony_ telefon do aero2?

    AFAIR Huawei U8500 dzialał tak jak chcesz. Robi u znajomego za awaryjny
    fon, wiec na 100% nie zapewnie, ale silnie mi się wydaje, ze to jego tak
    uzywalem.
    Na 100% to Sensation, bo lezy na biurku, ale on się nie łapie na ,,tani'' ;-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 3. Data: 2013-01-31 23:23:46
    Od: "P. B. " <p...@w...pl>

    ToMasz <n...@n...neostrada.pl> Wrote in message:

    > Może by tak telefon z androidem w roli wifiroutera? Może być stary, z
    > pękniętą szybką, baterie sobie dolutuje z ogniw 18650.
    >
    > Możecie polecić jakiś stary tani _sprawdzony_ telefon do aero2?

    Sprawdzony jest HTC Wildfire S, ale z taniością gorzej. Działają
    też Nokie E63, E66, E71 przez BT. BT zużywa mniej prądu niż WiFi,
    ale tylko jedno urządzenie może korzystać z Aero2 i trzeba
    zestawiać połączenie - WiFi działa zawsze.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://www.piaohong.tk/newsgroup

  • 4. Data: 2013-02-01 08:30:59
    Od: o...@g...com

    W dniu czwartek, 31 stycznia 2013 21:59:08 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
    >
    > pękniętą szybką, baterie sobie dolutuje z ogniw 18650.
    >

    > Możecie polecić jakiś stary tani _sprawdzony_ telefon do aero2?

    Router używkę kupisz na allegro za 80 jak się trafi, Modem na USB też za 80
    2 miesiące temu taki komplet sprzedałem za 150PLN.
    Sprawował się ten zestaw dobrze, ale jednak neostradę wziałem
    A takim telefonem to się nakombinujesz a dalej może nie działać. Chyba że pracę
    dyplomową robisz :)

  • 5. Data: 2013-02-01 08:40:36
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...org>

    W dniu 2013-02-01 08:30, o...@g...com pisze:

> [...]
    > Sprawował się ten zestaw dobrze, ale jednak neostradę wziałem
    > A takim telefonem to się nakombinujesz a dalej może nie działać. Chyba że pracę

    Ale taki zestaw tylko na prąd chodzi - a pytający pewnie chciał Mifi :-)

    Paweł

  • 6. Data: 2013-02-01 09:12:04
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 31 Jan 2013 23:30:59 -0800 (PST), o...@g...com wrote:
    > A takim telefonem to się nakombinujesz a dalej może nie działać.

    Nokombinujesz się jak cholera. Jak się AP nie ustawi z SIMa, to trzeba
    wpisac ,,darmowy'', ustawic szyfrowanie i haslo dla wifi, kliknac ,,turn
    wifi hotspot on''. Normalnie temat na tydzien roboty.

    > Chyba że pracę dyplomową robisz :)

    Na Wyzszej Szkole Gotowania na Gazie chyba...

  • 7. Data: 2013-02-03 00:07:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 31 Jan 2013 21:59:08 +0100, ToMasz napisał(a):
    > Aero2 jest dla mnie "awaryjnym łączem internetowym". Tak sobie myślę,
    > może router wifi? Tylko że 300zł trochę drogo. Taniej wychodzi router+
    > modem!

    W ofercie "max 500" jest podana cena bazowa ZTE MF60 - 206 zl
    http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/oferta/kolejn
    a_oferta/karta/max_500

    nie wiem - moze da sie kupic i bez zobowiazan.

    Rzekomo te od t-mobile dzialaja z Aero2.

    J.