  • 1. Data: 2013-01-31 03:33:09
    Temat: Blackberry - co nowego?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    http://www.digitaltrends.com/mobile/blackberry-q10-p
    ictures/
    Czy to coś wartego uwagi dla ludzi którzy tęsknią za klawiaturą?
    Czy może stary znany bezużyteczny chłam na którego wciąż
    nie ma i nie będzie już żadnych nowych, ciekawych aplikacji?

  • 2. Data: 2013-02-01 22:46:49
    Temat: Re: Blackberry - co nowego?
    Od: sp5it <v...@q...com>

    > http://www.digitaltrends.com/mobile/blackberry-q10-p
    ictures/

    Sporo klawiszy jak dla amerykańskiego rednecka.
    Jaki target?

  • 3. Data: 2013-02-01 23:56:48
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 1 Feb 2013 21:46:49 +0000 (UTC), sp5it napisał(a):

    Mam prośbę - bądź uprzejmy proszę przy cytowaniu zostawić wrotkę (jak
    powyżej, albo cokolwiek podobnego), bo jak wykwita taki wątek bez początku,
    to nie wiadomo, czy są jakieś problemy z serwerami, moim programem, czy też
    - jak w tym przypadku - jakiegoś młotka z plonkownicy wyciągasz.

    Oczywiście jak już koniecznie musisz trolli dokarmiać.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 4. Data: 2013-02-03 09:38:31
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:
> [...]
    > Czy może stary znany bezużyteczny chłam na którego wciąż
    > nie ma i nie będzie już żadnych nowych, ciekawych aplikacji?

    inho BB jest bardzo dobrym telefonem biznesowym. ma wszytsko co potrzebne
    do pracy i to obudowane w bardzo ergonomicznym systemi operacyjnym.

    Wiele miałem telefonów w życiu i Bold jest najlepszym telefonem.

  • 5. Data: 2013-02-05 21:21:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > do pracy i to obudowane w bardzo ergonomicznym systemi operacyjnym.
    >
    > Wiele miałem telefonów w życiu i Bold jest najlepszym telefonem.

    A co to jest "telefon biznesowy"? Rozwinąłbyś ten epitet jakoś?

  • 6. Data: 2013-02-07 01:54:57
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-02-03 09:38, Marek Dyjor pisze:
    > inho BB jest bardzo dobrym telefonem biznesowym. ma wszytsko co
    > potrzebne do pracy i to obudowane w bardzo ergonomicznym systemi
    > operacyjnym.

    zasmucilbys ludzi z marketingu BB/RIM, robia wszytko, zeby unikac tak
    kategorycznych szufladek jak telefon biznesowy bo to ich ciagnie w dol,
    od kiedy sie okazalo, ze nastolatek jest gotow wydac wiecej kasy na
    wszytkomajacy telefon niz biznesmen na wyspecjalizowane urzadzenie...

    --
    the_foe