  • 1. Data: 2013-01-31 22:28:23
    Temat: Android - Backup bez roota
    Od: atm <...@v...pl>

    Teraz pozostalo tylko przetestowac czy dziala ja nalezy:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ko
    ushikdutta.backup&feature=search_result#?t=W251bGwsM
    SwxLDEsImNvbS5rb3VzaGlrZHV0dGEuYmFja3VwIl0.

    http://www.spidersweb.pl/2013/01/carbon-dla-androida
    -pozwala-na-pelny-backup.html

  • 2. Data: 2013-02-01 14:45:00
    Temat: Re: Android - Backup bez roota
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 31.01.2013 atm <...@v...pl> napisał/a:
> [...]
    ushikdutta.backup&feature=search_result#?t=W251bGwsM
    SwxLDEsImNvbS5rb3VzaGlrZHV0dGEuYmFja3VwIl0.

    A wszyscy którzy używali mybackup* nagle znikli. To dobrze że jest
    coraz więcej dobrego softu, ale powoływanie się się na opinie z ww.
    źródła to szaleństwo. Oni tam (i na tym drugim też) piszą o rzeczach
    o których nie mają nawet cienia pojęcia.
    W tym tekście autor wypisuje smutny zestaw bredni, bo nie chciało mu
    się dowiedzieć czegokolwiek na temat o którym pisze.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 3. Data: 2013-02-01 14:48:22
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2013-02-01 14:45, kakmar pisze:
> [...]
    > W tym tekście autor wypisuje smutny zestaw bredni, bo nie chciało mu
    > się dowiedzieć czegokolwiek na temat o którym pisze.

    Znając nieco autora z rozmów prywatnych akurat sądzę, że orientuje się w
    temacie zupełnie nieźle ;-)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 4. Data: 2013-02-01 14:58:43
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 01 Feb 2013 14:48:22 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Znając nieco autora z rozmów prywatnych akurat sądzę, że orientuje się w
    > temacie zupełnie nieźle ;-)

    Widząc niektóre jego teksty miałbym jednak wątpliwości.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 5. Data: 2013-02-01 15:35:01
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 01.02.2013 Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl> napisał/a:
    > W dniu 2013-02-01 14:45, kakmar pisze:
    >
    > Znając nieco autora z rozmów prywatnych akurat sądzę, że orientuje się w
    > temacie zupełnie nieźle ;-)

    Ja się nie orientuję zupełnie co autor wie prywatnie, przeczytałem tylko
    i odniosłem się do tego co pisze publicznie.
    Zresztą dotyczy to prawie całego tego "bloga" (i tego drugiego też). Tak
    zdarzają się wyjątkowo w miarę dobre teksty, standardowy poziom jest
    jednak znacznie niższy niż tu.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 6. Data: 2013-02-01 16:13:27
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    ushikdutta.backup&feature=search_result#?t=W251bGwsM
    SwxLDEsImNvbS5rb3VzaGlrZHV0dGEuYmFja3VwIl0.

    -pozwala-na-pelny-backup.html

    > A wszyscy którzy używali mybackup* nagle znikli.

    ja uzywam MyBackupPro.
    Kopie tworze lokalnie na karcie pamieci i kopia ta zawiera - jak dobrze
    widze - aplikacja i dane aplikacji.