  • Data: 2010-07-28 18:07:54
    Temat: Re: najtanszy pakiet w Orange - jaki?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    gość pisze:
    > 1. Jeśli jutro upłwa okres ważności konta to pojutrze numer będzie nieaktywny.
    > Teksty, że będzie aktywny jeszcze tydzień czy dwa po upływie terminu można włożyć
    > między bajki.
    Parę lat temu, miałem taki numer który sie przeterminował. przychodziły
    po 2 smsy dziennie ze jutro stracisz.... i tak przez 2 tygodnie.
    Ktoś na grupie w tym roku próbował uruchomić karte 3 tygodnie po
    terminie, i sie nie udało. Sprawa lekko losowa. Natomiast w plusie karty
    chodziły po 2 lata po terminie.

    > 2. Przed doładowaniekm uruchom usługę Skarbonka. Szczegóły na www.
    > 3. Możesz "pobawić się" usługą Przelew SMS (dostępna tylko dla prepaid).
    > Niezbędny jest ktoś znajomy z prepaidem w Orange i chęcią do "zabawy". Przelew
    > wydłuża ważność konta o 5 dni. Koszt jednego przelewu 20 gr.

    racja - najtańsze wyjście. 20 dni to maks 4+4smsy, czyli 1.6zł
    ToMasz