eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmnajtaniej miedzy dwoma numerami w tej samej sieci (na karte) › Re: najtaniej miedzy dwoma numerami w tej samej sieci (na karte)
  • Data: 2012-04-17 12:40:28
    Temat: Re: najtaniej miedzy dwoma numerami w tej samej sieci (na karte)
    Od: "nadcisnieniowiec" <h...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek" <p...@z...spamem> napisał w wiadomości
    news:jmi4rq$ov9$1@inews.gazeta.pl...

    > I jeszcze się zastanawiasz, masz wątpliwości i czekasz, aż ktoś poda
    > tańszą wersję niż 12pln w Orange lub 20pln w Play? I my mamy się
    > spuszczać, bo Ty sobie wymyśliłeś, że chcesz aż przez 2 miechy pogadać
    > przez komórkę i szukasz codownego przepisu na najtańsze gadanie? Padłem.
    > Nie mam już pytań.

    A do czego jest ta grupa? Poruszyłem wątek, podałem oferty które już znam z
    pytaniem czy ktoś słyszał o podobnych, nie potrzebuje rad zainstaluj skype,
    kup transponder czy gołębia pocztowego.
    Wymyśliłem sobie coś takiego i tego się będę trzymać. Dzięki za pomysł z
    play, ale ktoś Cię pod przymusem trzyma w tym wątku? Padłeś? To weź
    powerade i powstań.