  • Data: 2010-03-17 11:45:06
    Temat: Re: najbardziej energooszczedny desktop w idle
    Od: "PETE" <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    > boxowy wiatrak nie jest zly - zamiast go zmieniac
    > sprobuj najpierw wycisz go softwarowo, np. speedfan'em -
    > - chwale sobie ta cisze przy 20% maksymalnych obrotow wiatraka,
    > az uklady gubia sie z odczytywaniem predkosci :)

    najgorszy nie, ale głośniejszy przy niskich obrotach od revolteca jakiegoś
    którego mam dodatkowo, obroty mam kontrolowane przez bios 3 stopniowo i
    przez większość czasu wiatrak stoi w miejscu,

    +obniżenie taktowania do 1000MHz, obniżenie napięcia do 1,3V i było jeszcze
    troszkę zimniej, ale zauważalne było spowolnienie działania systemu, więc mi
    sie nie opłaciło