  • Data: 2010-03-17 21:35:17
    Temat: Re: najbardziej energooszczedny desktop w idle
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp> szukaj wiadomości tego autora

    On 17/03/2010 12:08, R.M. wrote:

    > 20W - to wiecej niz nowe plyty i procesory intela ...

    Te 'moje' 20W uwzglednia sprawnosc zasilacza (dostarczany w komplecie z
    plyta). Innymi slowy: co bym z kompem nie robil, to pobor mocy nie
    skacze powyzej 21W AC. Aha - zadnego oszczedzania energii nie mam,
    procek chodzi na maxa (nie chce mi sie sprawdzac czemu nie dziala skoro
    pudlo bierze 20W). Underclockingu tez mi sie nie chce robic - leniwy jestem.

    > http://www.silentpcreview.com/article1013-page5.html
    >
    > pisza, ze 18W DC, ale w tym jest dysk 2.5 calowy

    18W DC -> 30W AC?
    Jesli znajdziesz _bardzo_ dobry zasilacz to bedzie mialo sens. Nie wiem
    tylko czy takie sprawne zasilacze robia, bo potrzebujesz ~80W peak, ~20W
    idle, wiec przy idle sprawnosc mocno spadnie.

    , ale w ten sposob ograniczylbym sie do
    > maks. mocy, zasilacze enermax bylyby idealne, o ile prawda okazaloby sie
    > ich sprawnosci - 90% przy niskim obciazeniu

    Dla niskich obciazen sprawnosc musi byc dodupna...

    --
    Jerry1111