  • 11. Data: 2010-05-26 14:14:36
    Temat: Re: nagrywarki HDD z DE a kompatybilnosc w PL
    Od: zenek <z...@o...pl>

    a...@p...pl pisze:

    > dla ojca chce kupic, co mu video wysiada. Nagrywal z kablowki
    > analogowej i z TNK (z satelity po A/V).

    Kup mu Dreamboxa 7000 na allegro sa za grosze .

  • 12. Data: 2010-05-26 14:23:47
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 26 May 2010 16:14:36 +0200, zenek <z...@o...pl> wrote:

    >Kup mu Dreamboxa 7000 na allegro sa za grosze .

    1. nie nagra z analogowej kablowki!
    2. nie umozliwia zrzucenia nagrania na DVD

    Wiec w tym wypadku sie nie nadaje co postawionego celu.

    --
    ThinkXtra

  • 13. Data: 2010-05-26 15:04:36
    Od: zenek <z...@o...pl>

    a...@p...pl pisze:

    > 1. nie nagra z analogowej kablowki!
    > 2. nie umozliwia zrzucenia nagrania na DVD
    >
    > Wiec w tym wypadku sie nie nadaje co postawionego celu.

    Niestety ale tylko nie nagrasz z analogu ale analog ma byc wylaczony w
    przyszlym roku. A DVD nagrasz bez problemu albo podlaczajac nagryware
    po USB albo kupujac wewnetrzna. A jesli cie stac to mozesz kupic
    drozszy model z nagrywara i DVB-T.

  • 14. Data: 2010-05-26 19:45:21
    Od: " Wmak" <w...@W...gazeta.pl>

    a...@p...pl napisał(a):

> [...]
    >
    > Ja mam w kablu Aster pakiet antena i chyba wlasnie leci on na VHF,
    > wiec pewnie mialoby to znaczenie. Wiecie cos wiecej?

    W angielskim standardzie naziemnym analogowym "pal I" używane są tylko kanały
    UHF (21-69) o takim samym rozkładzie jak u nas ale z fonią 6.0 MHz (u nas 6.5
    MHz)
    Nicam angielski też się różni od kontynentalnego częstotliwością podnośnej.
    Większość tamtejszego sprzętu umie tylko to, co tam potrzeba.
    Krótko mówiąc - będzie widać (na kanałąch UHF) w kolorze ale nie będzie
    żadnej fonii.

    Zdarzają się wyjątki - trafiłem na telewizor, który w menu użytkownika miał
    tylko angielski system ale po wejściu w menu serwisowe znalazły się wszystkie
    standardy (oprócz pal I pojawił się pal BG (większość Europy zach.),pal DK
    (byłe demoludy) była fonia niemiecka stereo A2 i kontynentalny Nicam
    Umiałby też odbierać taki secam, jak kiedyś był w demoludach.
    To wszystko potrafił jeden analogowo/cyfrowy scalak - francuskiego secamu nie
    było, bo trzebaby dołożyć dodatkowe moduły odbiorcze - było miejsce na
    wstawienie.
    Znalazło się też menu po polsku i polskie litery w telegazecie.

    Czasem producenci robią sprzęt uniwersalny, że użytkownik może sobie wybrać
    standardy, czasem kraj przeznaczenia ustawiony jest w menu serwisowym.
    Niestety, chyba większość producentów oszczędza każdy grosz i robi sprzęty
    jednostandardowe.

    Trzeba sprawdzać specyfikacje (co do literki w oznaczeniu) i ewentualnie
    przepytywać autoryzowane serwisy.

    Wmak

  • 15. Data: 2010-05-27 05:49:40
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    zenek pisze:
> [...]
    > przyszlym roku. A DVD nagrasz bez problemu albo podlaczajac nagryware
    > po USB albo kupujac wewnetrzna. A jesli cie stac to mozesz kupic

    jak analog ma być wyłączony w przyszłym roku?
    skąd masz takie informacje?
    o ile wiem, to dvb-t (które ma zastąpić) działa tylko w kilku miejscach,
    poza tym dotyczy to tylko stacji naziemnych, a nie kablówek.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux