  • 1. Data: 2010-05-24 10:13:19
    Temat: nagrywarki HDD z DE a kompatybilnosc w PL
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    przegladajac sobie ebay.de w poszukiwaniu jakiegos urzadzenia do
    nagrywania. Jedni opisujac parametry pisza

    PAL/SECAM/NTSC

    inni PAL B/G, PAL B/G D/K (w Polsce jest pal d/k).

    ale nigdzie sie nie natknalem na Stereo NICAM.

    Na co musze zwraca uwage kupujac sprzet w miare nowy np.
    Panasonic/Samsung/Pioneer/Sony (nagrywarka dvd/hdd)?

    Czy wielcy producenci produkujac sprzet z PAL (5 lat wstecz)
    produkowali go konkretnie na niemiecki rynek? Czyli z pal B/G i stereo
    AC-2 (analogowe stereo)?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-05-24 13:18:50
    Temat: Re: nagrywarki HDD z DE a kompatybilnosc w PL
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 24 May 2010 12:13:19 +0200, a...@p...pl wrote:

    >Czy wielcy producenci produkujac sprzet z PAL (5 lat wstecz)
    >produkowali go konkretnie na niemiecki rynek? Czyli z pal B/G i stereo
    >AC-2 (analogowe stereo)?

    Ja mam nagrywarkę Samsunga, model z 2007 roku. Ma PAL B/G, D/K, Stereo
    A2/NICAM. Dodatkowo tuner DVB-T (ale tylko MPEG-2), VPS i kilka innych
    pierdół.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2010-05-24 16:26:11
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 24 May 2010 15:18:50 +0200, jerzu
    <t...@p...onet.pl> wrote:

    >Ja mam nagrywarkę Samsunga, model z 2007 roku. Ma PAL B/G, D/K, Stereo
    >A2/NICAM. Dodatkowo tuner DVB-T (ale tylko MPEG-2), VPS i kilka innych
    >pierdół.

    a jaki to model (dokladny z etykietki z tylu) i gdzie byl kupowany?

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2010-05-24 20:04:35
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 24 May 2010 18:26:11 +0200, a...@p...pl wrote:

    >a jaki to model (dokladny z etykietki z tylu) i gdzie byl kupowany?

    Samsung DVD-SH871M XEU, kupowany na Allegro.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 5. Data: 2010-05-25 06:28:43
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 24 May 2010 22:04:35 +0200, jerzu
    <t...@p...onet.pl> wrote:

    >Samsung DVD-SH871M XEU, kupowany na Allegro.

    ale kwestia dla mnie bylo to, z jakiego rynku pochodzil oryginalnie
    sprzet? Jezeli byl przeznaczony na np. na polski rynek a ktos to potem
    sprzedal na Allegro - to i tak nie zmienia pochodzenia.

    Moje watpliwosci dotyczyly sprzetu skierowanego oryginalnie na
    niemiecki rynek i szukalem potwierdzenia ew. niezgodnosci z polskimi
    kablowkami/naziemna.

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2010-05-25 14:17:06
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxx>

    > Moje watpliwosci dotyczyly sprzetu skierowanego oryginalnie na
    > niemiecki rynek i szukalem potwierdzenia ew. niezgodnosci z polskimi
    > kablowkami/naziemna.

    Nagrywarka z DE moze nie miec Nicamu, bo tam nie jest uzywany. Niemcy
    przyjeli standard dzwieku A2.

    Jingiel

  • 7. Data: 2010-05-25 14:46:24
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 25 May 2010 08:28:43 +0200, a...@p...pl wrote:

    >ale kwestia dla mnie bylo to, z jakiego rynku pochodzil oryginalnie
    >sprzet?

    Wielka Brytania.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 8. Data: 2010-05-26 12:47:25
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 25 May 2010 16:46:24 +0200, jerzu
    <t...@p...onet.pl> wrote:

    >Wielka Brytania.

    no wlasnie. Ale w specyfikacji jest napisane, ze ma wszystko co
    potrzeba? pal d/k nicam?

    Bo ogladalem nagrywarke z ebay.de (Niemiec sprzedawal, ale sie nie
    odezwal) i sprzedawal nagrywarke, co jak sprawdzilem w sieci szla na
    rynek brytyjski i i irlandzki i w dok. bylo napisane, ze miala pal-i.

    A jak wyglada ze sprzetem z UK? Czy jest tam w analogu nicam stereo i
    pal d/k ??? Z tego co wiem, to pal-i czyms sie roznil w pasmie vhf a
    wyzej ???

    Ja mam w kablu Aster pakiet antena i chyba wlasnie leci on na VHF,
    wiec pewnie mialoby to znaczenie. Wiecie cos wiecej?

    --
    ThinkXtra

  • 9. Data: 2010-05-26 12:58:26
    Od: zenek <z...@o...pl>

    a...@p...pl pisze:

> [...]
    >
    > Ja mam w kablu Aster pakiet antena i chyba wlasnie leci on na VHF,
    > wiec pewnie mialoby to znaczenie. Wiecie cos wiecej?

    Daj sobie na wsztrzymanie z ta nagrywarka, niedlugo w kablu bedziesz
    mial DVB-C a w powietrzu DVB-T i nagrywarke wywalisz na smietnik.

  • 10. Data: 2010-05-26 13:49:29
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 26 May 2010 14:58:26 +0200, zenek <z...@o...pl> wrote:

    >Daj sobie na wsztrzymanie z ta nagrywarka, niedlugo w kablu bedziesz
    >mial DVB-C a w powietrzu DVB-T i nagrywarke wywalisz na smietnik.

    dla ojca chce kupic, co mu video wysiada. Nagrywal z kablowki
    analogowej i z TNK (z satelity po A/V).

    --
    ThinkXtra