  • 1. Data: 2010-05-06 11:16:23
    Temat: nagranie z dvb-t mpeg-4 a zrzut na DVD
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    bawilem sie ostatnio cyfrowym tunerkiem dvb-t X3M HU2200 (usb) i
    softem ArcSoft TotalMedia. Dokonalem nagrania z tvp1 2:10 min i
    powstal na dysku plik mpg o rozmiarze 3.7GB (nagrywanie w jakosci SP -
    Standard Play) i chcialem go sobie nagrac potem na plyte DVD i
    ...zonk. Program przed nagraniem wskazal ze potrzeba az 6.5GB miejsca
    na plycie. Domyslam sie, ze musialaby nastapic zmiana strumienia z
    mpeg-4 avh (h.264) na mpeg-2 (bo to jest domyslny format dla DVD).

    Co z tym fantem zrobic? Wiem, ze moglbym rozkompresowac a nastepnie
    ponownie skompresowac z innym bitratem, ale w takim sofcie do tunera
    to chyba nie oto chodzi. Chcialbym nagrac na dysk i potem wypalic
    plytke bez kombinowania (ew. wyciac reklamy).

    A wy jak sobie z tym radzicie? Pewnie zbyt czesto nie bede nagrywal na
    DVD, ale czasami jak bedzie potrzeba?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-05-06 11:19:00
    Temat: Re: nagranie z dvb-t mpeg-4 a zrzut na DVD
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > na plycie. Domyslam sie, ze musialaby nastapic zmiana strumienia z
    > mpeg-4 avh (h.264) na mpeg-2 (bo to jest domyslny format dla DVD).

    Nagrac jako dane, a nie jako dvd.

  • 3. Data: 2010-05-06 11:38:46
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 6 May 2010 13:19:00 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci

    >Nagrac jako dane, a nie jako dvd.

    niby tak, ale babci DVD tego juz nie otworzy?? A czy takie co
    odtwarzaja dvix/xvid z mpeg-4 avc h.264 sobie poradza?

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2010-05-06 11:54:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > niby tak, ale babci DVD tego juz nie otworzy??

    Cos za cos.

    >A czy takie co
    > odtwarzaja dvix/xvid z mpeg-4 avc h.264 sobie poradza?

    Powinny, jesli odtwarzaja inne ts.

  • 5. Data: 2010-05-06 13:12:46
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

    W dniu 2010-05-06 13:16, a...@p...pl pisze:
> [...]
    > plytke bez kombinowania (ew. wyciac reklamy).
    >
    > A wy jak sobie z tym radzicie? Pewnie zbyt czesto nie bede nagrywal na

    Jaka to rozdzielczość ? Jeśli więcej niż 400 (tych 400 nie jestem pewien
    niech mnie ktoś poprawi) linii to coś mi się wydaje że jedynym sposobem
    aby stacjonarny odtwarzacz DVD/divx to łyknął jest DVD9.

    Jako dane możesz też nagrać ale to raczej dla odtwarzacza HD będzie
    materiał.