    From: "m7marek" <m7marek@interia__.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: nagle 4krotne zmniejszenie pojemnosci baterii
    Date: Sat, 21 Nov 2009 16:19:51 +0100

    Użytkownik "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    news:2009112021071700@grush.one.pl...

    > A jak pracowałeś *nie* na baterii, to bateria dalej była w
    > komputerze włożona?

    Tak, była włożona, no może czasami za wczesnie wyciagałem wtyczkę zanim sie
    system zamknął.
    Jednak jedno ogniwo siadło, wiec zamówiłem trzecią (bo drugą wybrałem za
    dużą a nie chce zeby mi wystawało coś poza obrys laptopa). Na razie działam
    jeszcze na starej, troche wzrosła jej pojemnosc do 20Wh, po kilku cyklach
    ladowania/rozładowania., ale HP Battery Check wypisuje: "Health: Replace.
    One or more of the cells in the battery are not funtctioning properly. Based
    on the age of your battery, it is no longer covered by your HP Warranty."

    pozdrawiam
    m7marek