  • 51. Data: 2011-05-10 07:16:21
    Temat: Re: naganna praktyka ubezpieczycieli ? z3e orzecznictwo s?dów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Tytus" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:iqaoa9$t4v$1@inews.gazeta.pl...
    > Siemka
    > *** "Grzybol"
    > WOW!! Jestem pod wrażeniem.
    > Kolina robi na Tobie takie wrazenie???
    > Nie dyskutuj z chujem - cytujac klasyka

    Nie pękaj, wiedziałem komu odpowiadam...

    --
    Grzybol

  • 52. Data: 2011-05-10 07:17:56
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Tytus" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    A tekst nalezy do mojego Mistrza. Mam abonament.

    --
    Grzybol

  • 53. Data: 2011-05-10 07:26:15
    Temat: Re: naganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "HK8" <p...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Na pewno masz rację, tylko jeśli zapłacisz firmie %, to o ten % będzie
    > mniej środków na naprawę motocykla, to błędne koło.
    > Czyli odszkodowanie to 100% kosztów naprawy, więc ile można dołożyć z
    > własnej kieszeni ?

    teraz to po ptokach, ale na przyszłość polecam das, parę złotych rocznie się
    płaci, ale ma się w takich przypadkach spokojną głowę, słyszałem o
    przypadkach, gdzie widok samej naklejki zmieniał podejście rzeczoznawcy
    ubezpieczyciela

  • 54. Data: 2011-05-10 07:36:55
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "HK8" <p...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Jeśli ubezpieczyciel ma rację to takie publikacje wprowadzają w błąd
    > wszystkich czestników ruchu

    ubezpieczyciel nie ma racji i w sądzie przegra, to normalna praktyka, bo
    sporo ludzi w takich sporach nie walczy o swoje, tylko odpuszcza, chcą cię
    wziąć na złamanie i tyle

    na twoim miejscu zrobiłbym dwie rzeczy, nie czytałem całości to nie wiem,
    czy masz oświadczenie o winie wypadku z policji, jeśli nie to się o nie
    postaraj, do tego postaraj się o pisemne oświadczenia tych policjantów, co
    do twojej racji o jeździe tym samym pasem, napisz pismo do ubezpieczalni
    załączając te dokumenty, że jeśli nie zmienią swojego zdania, to bierzesz
    prawnika, kieruj sprawę do sądu i kosztami prawnika obciążysz ich, jeśli nie
    odpuszczą, to szukaj dobrego papugi specjalizującego się w wypadkach
    drogowych i odszkodowaniach i się po nich przejedzie

    możesz się jeszcze dowiedzieć w swojej ubezpieczalni jak to jest, być może
    sprawa będzie prostsza, naprawisz ze swojego ac, a oni zrobią sobie regres z
    tamtych, zniżek w takim wypadku nie stracisz, a ubezpieczalnie same się
    dogadają

  • 55. Data: 2011-05-10 07:47:37
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Grzybol" napisał w wiadomości grup

    Zabolało:-) ? To świetnie. Miało boleć...

    =================

    Wy tu się wykłócacie, a tam płoną lasy... znaczy, tego... kolegę papuga
    wrabia.

  • 56. Data: 2011-05-10 07:51:25
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Grzybol" napisał w wiadomości grup

    4. Największe tłumoki, wręcz debile, najczęściej kobiety, brzydkie,
    niestukane na studiach przez nikogo zostają sędziami.

    ===========

    To by się nawet mogło zgadzać. Ostatnio byłem w sądzie i tam taka jedna...
    kropka w kropkę - jak z Twojego opisu. ;)

  • 57. Data: 2011-05-10 07:52:23
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Tytus" napisał w wiadomości grup

    Siemka
    "Grzybol"
    A ten polecany adwokat to obcy nieznany Ci
    facet... Rozumiem...

    U nas tak trzeba - w sadzie w Grojcu dziala dosc znany warszawski adwokat.
    Specjalizuje sie w sprawach cywilnych, uwazany jest za bardzo skutecznego.
    Byc moze lekko pomaga mu w tej skutecznosci fakt ze najczesciej w sprawach
    ktore prowadzi orzeka jego corka ktora jest sedzia.
    Ot polska wlasnie...

    ===========

    Czy to aby nie jest nielegalne? Toż strona przeciwna musiałaby być niespełna
    rozumu, żeby nie przenieść sprawy do innego sądu.

  • 58. Data: 2011-05-10 08:12:42
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Marcin N"
    Czy to aby nie jest nielegalne? Toż strona przeciwna musiałaby być niespełna
    rozumu, żeby nie przenieść sprawy do innego sądu.

    W cywilnych jest chyba rejonizacja - nie wiem czy to legalne czy nie ale tak
    jest.
    Pani sedzia wystepuje pod nazwiskiem meza. Ale z tego co wiem to klienci
    pana adwokata nie narzekaja, przyjazni sie on rowniez z bieglymi i podobno
    wiele potrafi zalatwic n.p. taki drobiazg jak zmniejszenie liczby zer w
    wycenach nieruchomosci . A i on sam nie narzeka na 2-3 krotna w tygodniu
    podroz do Grojca na rozprawy, bo jak powiada ludek tam hojny starczy i dla
    ksiedza i dla mecenasa... Uklad trwa od lat.
    Wiem rowniez ze w sadzie rejonowym w Pruszkowie zazalenia na postanowienia
    sedziego sadu rodzinnego rozpatrywane jest przez tego wlasnie sedziego. Tak
    jest prosciej i latwiej - po co angazowac w sprawe osoby trzecie :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 59. Data: 2011-05-10 08:59:28
    Od: TaDzik <t...@B...pl>

    W dniu 10-05-2011 09:36, szerszen pisze:
    > może sprawa będzie prostsza, naprawisz ze swojego ac,
    takiego rozwiązania nie proponowałbym, z tego co się dowiadywałem to TU
    za sam fakt likwidacji szkody (wykonanie czynności) już 'obcina' zniżki,
    nawet jeśli wystąpi z regresem do sprawcy

    > a oni zrobią sobie regres z tamtych, zniżek w takim wypadku nie stracisz, a
    ubezpieczalnie
    > same się dogadają
    no właśnie, dogadają się tak, że 'zedrą' z niego i ze sprawcy :]

    ale może się mylę i w przypadku tego TU będzie inaczej... Tak czy siak
    trzeba o to dopytać w towarzystwie

    --
    Pozdro
    TaDzik

  • 60. Data: 2011-05-10 09:58:48
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    >A z takich publikacji nie wynika nic w sądzie:
    > http://img691.imageshack.us/img691/8615/dsc0149yz.jp
    > http://zgredmaruda.blox.pl/2008/07/Przepuszczajmy-mo
    tocyklistow.html
    > Jeśli ubezpieczyciel ma rację to takie publikacje wprowadzają w błąd
    > wszystkich czestników ruchu
    > pozdrawiam,

    A jeśli nie ma racji, to nie wprowadzają w błąd.
    True.

    Z publikacji nie wynika obowiązujące prawo.
    Jeśli na jezdni jest podwójna linia ciągła - możesz wyprzedzać czy nie?
    Otoż wbrew temu co sądzisz przestraszony przez ubezpieczyciela, możesz,
    jeżeli jej nie przekroczysz ani nie najedziesz.

    Zresztą akurat ten pierwszy link to omówienie statystyk, niewiele więcej.

    --
    Jasio
    etz vfr