eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklenaganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów › Re: naganna praktyka ubezpieczycieli ? z3e orzecznictwo s?dów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
  • Data: 2011-05-12 21:43:09
    Temat: Re: naganna praktyka ubezpieczycieli ? z3e orzecznictwo s?dów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
    Od: "HK8" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zostałem uświadomiony przez rzeczoznawcę biegłego, który zajmuje sie
    sprawami sądowymi, że sąd powołuje biegłego, i jeśli biegły będzie miał
    opinię (a tak może się zdarzyć) jak ubezpieczyciel to będzie sprawa trudna

    zwrócił uwagę (biegły niezależny, i bardzo mnie szokuje ta uwaga, bo w
    pewnym sensie jest zbieżna z uwagami ubezpieczyciela), powtórzę, że jeśli
    pas jest wyznaczony to może tam być z definicji tylko wystarczająca ilość
    miejsca dla jednego rzędu pojazdów wielośladowych

    mi się wydaje, że muszę znaleźć jakieś wytyczne wyznaczania szerokości
    pasów, pewnie jest jakieś rozporządzenie lub norma techniczna
    nawet zamierzam w sobotę zmierzyć ten pas i zobaczyć ile ma w stosunku do
    normy lub średniej szerokości innych

    szkoda, że nie wypowie się ktoś kto miał podobne zdarzenie w korku, i czy
    spotkał się z zarzutami wynikającymi z jazdy tym samym pasem co samochód,
    oczywiście nie chodzi o sprawę karną, lecz o sprawę cywilną o uzyskanie
    odszkodowania

    na razie mam ofertę na wstępną opinię rzeczoznawcy ok 480 zł brutto do
    odwołania, lub gdy całe prowadzenie sprawy przez rzeczoznawcę wchodzi w grę:
    opinia wstępna+10%wartości odszkodowania+koszty adwokata (na razie nie
    znane)

    Pozdrawiam,
    HK8