eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklenaganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów › Re: naganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
  • Data: 2011-05-12 22:23:03
    Temat: Re: naganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
    Od: "HK8" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    1. czy może ktoś widział co mówią przepisy lub orzecznictwo lub inne
    komentrze do kodeksu w sytuacji włączania się do ruchu gdy przeszkoda
    zasłania widok na drogę czyli coś jak wyjazd z bramy zza płotu, lub zza
    dużego pojazdu jak w mojej sytuacji ? mi na razie nie udało się nic znaleźć
    nie należy mylić z ograniczoną widocznością spowodowaną niedostateczną
    przejrzystością powietrza
    2. czy ma ktoś książkę
    Prawo o ruchu drogowym Komentarz, autor R. Stefański
    Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
    Rok wydania: 2009
    Oprawa: Twarda z obwolutą
    Format: 17.0x24.0cm
    Język: polski
    Ilość stron: 1100
    ISBN: 9788376010564
    Seria: DUŻE KOMENTARZE LEX

    Opis:
    Stan prawny na 10.04.2008 r. ?

    biegły ubezpieczyciela powiedział, że tam wszystko jest, można ją kupić w
    wersji elektronicznej ale nie znalazłem jej w księgarniach, może jutro
    podzwonię po całym mieście

    pozdrawiam,
    HK8