eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklenaganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów › Re: naganna praktyka ubezpieczycieli ? z3e orzecznictwo s?dów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
  • Data: 2011-05-11 11:53:19
    Temat: Re: naganna praktyka ubezpieczycieli ? z3e orzecznictwo s?dów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.05.2011 20:43, HK8 pisze:
    > gildor, właśnie cały ten wątek jest o tym, że intuicyjnie masz rację w
    > praktyce, wg biegłego ubezpieczyciela nie

    wiem o czym jest wątek, ale prosiłeś o rozwinięcie wypowiedzi.

    > ta sprawa dotyczy wszystkich ponieważ nie można jeździć w radosnej
    > nieświadomości i tworzyć jakieś głupawe akcje z cylindrem, że razem się
    > zmieścimy w korku, jeśli na gruncie prawa i praktyki sądów to wszystko jest
    > guzik warte
    > guzik warte w sądach są artykuły policjantów, że można "przeciskać się w
    > korku", itp.

    nie jest guzik warte. trzeba jedynie do sądu pójść.
    w sumie nie doczytałem o jakie TU chodzi. możesz powiedzieć, kto próbuje
    Cie w chuja zrobić? znaczy jakie TU. będę omijał.

    > ja nie mam jeszcze rozstrzygających stwierdzeń jeśli chodzi o sąd, na razie
    > wiem, że w mojej sprawie najprawdopodobniej dotanę odmowę odszkodowania z
    > polisy OC sprawcy

    jak nie masz rozstrzygnięcia sądowego, to nie powinieneś się wypowiadać
    na temat "guzik warte". nawet jeśli w sądzie przegrasz, nie jest to w
    naszym kraju wyznacznikiem, z powodu nie istnienia instytucji precedensu.

    --
    - gildor