eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklenaganna praktyka ubezpieczycieli ? złe orzecznictwo sądów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów › Re: naganna praktyka ubezpieczycieli ? z3e orzecznictwo s?dów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
  • Data: 2011-05-10 21:16:39
    Temat: Re: naganna praktyka ubezpieczycieli ? z3e orzecznictwo s?dów ? sprawa dotyczy wszystkich motocyklistów
    Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10-05-2011 o 22:08:10 Piotr Rezmer

    > Sorry ale z podanej definicji wynika że jest tam miejsce conajmniej na
    > jeden pojazd - znaczenie słowa "wystarczający" - czyli ">=". W przepisie
    > nie ma sformułowania ".. każdy z pasów jezdni POZWALAJĄCY na ruch co
    > najwyżej jednego pojazdu".
    > Czy motocykl może wyprzedzać inny motocykl na tym samym pasie?

    czytam, czytam i cycki mi opadajo.... kolego pokrzywdzony, czy Ty chcesz
    wygrać czy nie? bo z tego co piszesz to sam stajesz po stronie złego TU.
    ludzie piszą, niektórzy z sensem, w oparciu o swoje doświadczenie życiowe
    a Ty nic. ogarnij się.

    i mam propozycje która pewnie spodoba się wszystkim. zrób zdjęcia miejsca
    zdarzenia i nam pokaż. do tego dodaj szkic sytuacyjny. i będzie wszystko
    jasne bo tak to na razie bijecie piane z niewiadomoczego.

    pozdrawiam.