  • Data: 2009-06-06 12:28:22
    Temat: Re: na stacjonarne - gdzie najtaniej?
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wk" <j...@...bazin> napisał w wiadomości
    news:h0dlb3$ic5$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "tl" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Mowiac "psychologicznie" mialem na mysli moj wewnetrzny spokoj w trakcie
    > dluzszej rozmowy ;)

    A co ze spokojem w rozmowach do np. 3 minut gdy wiesz, że mogłbyś zapłacic
    15 gr, a
    płacisz 29 gr ? A półtoraminutowe? Kiedy np. ustalasz miejsce spotkania? 7,5
    gr => 29 gr.?
    Czy to nie jest frustrujące?

    > 29gr/h < 5gr/min, prawda? ;)
    > Oczywiscie dla lubiacych dlugo rozmawiac.
    > Idac Twoim tokiem rozumowania minuta w TT kosztuje ponad 17zł! (przy
    > rozmowach trwajacych 1s).
    > Tylko ze to bez sensu jest.

    Ale tak jest :-) Zresztą sprawdź w bilingu ile masz minut pozostających do
    6, a ile je przewyższających.
    Odejmij jedne od drugich i wyjdzie Ci w przybliżeniu czy ta wersja
    naliczania w Twoim przypadku ma sens.

    > Ale wlasnie w TT 29gr/h nic nie trzeba pilnowac!
    > I jest to bardzo wygodne.

    A konto uzupełnia się samo ? ;-) Ale ok. koszt tej wygody to te krotkie
    połączenia taryfikowane w wyższej opłacie za sekundę. Chcesz to masz :-)

    > Przy 80gr/min sobie dluzej nie pogadasz, bo szkoda kasy...
    >
    > Reasumujac, kupilem 2 startery play fresz dla dziadków, zeby mieli aktywne
    > karty przez caly rok. Zeby mogli zadzwonic w razie czego a nie co chwila
    > doladowywac i zeby kasa zostawala. Po co? Bo jest to bardzo wygodne i
    > tanie :)

    I tego brakuje mi w erze, i to będzie powodem mojego przeniesienia numeru do
    playa w październiku.
    Na chwilę obecną mam erę i playa, i wolałbym ten stan utrzymać.Dlatego nie
    chcę aby era zadowalała
    się tą wersją magicznej "29" bo dla mnie jest bez sensu. Jako fon do
    pogaduszek rodzinnych mam Voipa.