  • Data: 2021-07-01 13:11:44
    Temat: Re: na rondzie prosto - jest wyrok
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 1 Jul 2021 11:27:17 +0200, ii wrote:
    > W dniu 30.06.2021 o 14:13, K pisze:
    [...]
> [...]
    ie-smiertelnego-wypadku-5135843

    > To takie samo wypaczenie jak w przypadku Szydło. Kobieta łamie
    > pierwszeństwo a ocenia się co by było gdyby inny kierowca tamtędy nie
    > jechał. Idiotyzm do kwadratu.

    Mowisz o tym drugim wypadku, juz "po cywilu", ze skretem w lewo?

    IMO - jakby ten drugi kierowca przepisowo jechal, to Szydlo by
    pierwszenstwa nie lamala.

    Dawniej policjantom tak bylo najprosciej: "pan mial udzielic
    pierwszenstwa, jest kolizja, wiec pan nie udzielil - przyjmuje pan
    mandat czy kolegium"?

    Ale teraz kamery, rejestratory, monitoringi - i mozna sie zastanawiac.

    J.