-
1. Data: 2018-03-26 18:31:18
Temat: na przejezdzie
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/kie
rowcy-czekają-szlaban-w-górę-ruszają-i-pociąg-wyrósł
-jak-spod-ziemi-policja-publikuje-wideo-ku-przestrod
ze/ar-BBKBHoU
No co, podniesiony szlaban daje prawo wjazdu za szlaban, ale nadal
trzeba ustapic pojazdowi z pierwszenstwem :-)
J.
-
2. Data: 2018-03-26 20:27:42
Temat: Re: na przejezdzie
Od: t-1 <t...@t...pl>
W dniu 2018-03-26 o 18:31, J.F. pisze:
> No co, podniesiony szlaban daje prawo wjazdu za szlaban, ale nadal
> trzeba ustapic pojazdowi z pierwszenstwem :-)
Jest tysiące powodów dla których nie należy wierzyć podniesionym szlabanom.
Od pijanego dróżnika po awarię sprzętu.
No ale jeśli ma się kilka żyć.
-
3. Data: 2018-03-27 07:56:39
Temat: Re: na przejezdzie
Od: p...@g...com
--Od pijanego dróżnika po awarię sprzętu. No ale jeśli ma się kilka żyć.
dobra technika dobrze kosztuje ale mozna tez przycebulic i wsadzic babke za minimum
socjalne na 3/4 etatu
-
4. Data: 2018-03-27 07:58:16
Temat: Re: na przejezdzie
Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>
W dniu 26.03.2018 o 19:27, t-1 pisze:
> W dniu 2018-03-26 o 18:31, J.F. pisze:
>
>> No co, podniesiony szlaban daje prawo wjazdu za szlaban, ale nadal
>> trzeba ustapic pojazdowi z pierwszenstwem :-)
>
> Jest tysiące powodów dla których nie należy wierzyć podniesionym szlabanom.
> Od pijanego dróżnika po awarię sprzętu.
> No ale jeśli ma się kilka żyć.
a co robisz jeśli przejazd ze szlabanem nie ma wystarczającej
widoczności: powolutku wjeżdżasz na przejazd, wysiadasz i
sprawdzasz/słuchasz szyny czy nie nadjeżdża pociąg, czy może
przelatujesz 90km/h, bo wtedy najkrótszy czas jesteś na przejeździe?
Pytam bo IMO nie sposób na każdym przejeździe ocenić w 100% czy coś nie
nadjeżdża. Teoria z upewnieniem się jest fajna, ale IMO nie zawsze do
osiągnięcia.
--
Pozdrawiam
Łukasz
-
5. Data: 2018-03-27 10:05:01
Temat: Re: na przejezdzie
Od: t-1 <t...@t...pl>
W dniu 2018-03-27 o 07:58, ddddddddddddd pisze:
> a co robisz jeśli przejazd ze szlabanem nie ma wystarczającej
> widoczności: powolutku wjeżdżasz na przejazd, wysiadasz i
> sprawdzasz/słuchasz szyny czy nie nadjeżdża pociąg, czy może
> przelatujesz 90km/h, bo wtedy najkrótszy czas jesteś na przejeździe?
> Pytam bo IMO nie sposób na każdym przejeździe ocenić w 100% czy coś nie
> nadjeżdża. Teoria z upewnieniem się jest fajna, ale IMO nie zawsze do
> osiągnięcia.
>
Sugerujesz, że istnieją przypadki gdzie należy zagrać w ruletkę o życie
swoje i pasażerów?
Mi się jednak wydaje, że jazda w ciemno licząc, że akurat nie będzie
jechał pociąg nie jest właściwym rozwiązaniem.
Inna sprawa, że nie powinno być takich przejazdów gdzie nie można
zobaczyć pociągu.
-
6. Data: 2018-03-27 11:55:17
Temat: Re: na przejezdzie
Od: "T." <k...@i...pl>
W dniu 2018-03-26 o 18:31, J.F. pisze:
>
> https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/kie
rowcy-czekają-szlaban-w-górę-ruszają-i-pociąg-wyrósł
-jak-spod-ziemi-policja-publikuje-wideo-ku-przestrod
ze/ar-BBKBHoU
>
>
>
> No co, podniesiony szlaban daje prawo wjazdu za szlaban, ale nadal
> trzeba ustapic pojazdowi z pierwszenstwem :-)
>
> J.
>
>
>
>
>
Kulig zginął na strzeżonym. Zawsze trzeba uważać...
T.
-
7. Data: 2018-03-27 12:02:01
Temat: Re: na przejezdzie
Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>
W dniu 27.03.2018 o 09:05, t-1 pisze:
> W dniu 2018-03-27 o 07:58, ddddddddddddd pisze:
>
>> a co robisz jeśli przejazd ze szlabanem nie ma wystarczającej
>> widoczności: powolutku wjeżdżasz na przejazd, wysiadasz i
>> sprawdzasz/słuchasz szyny czy nie nadjeżdża pociąg, czy może
>> przelatujesz 90km/h, bo wtedy najkrótszy czas jesteś na przejeździe?
>> Pytam bo IMO nie sposób na każdym przejeździe ocenić w 100% czy coś
>> nie nadjeżdża. Teoria z upewnieniem się jest fajna, ale IMO nie zawsze
>> do osiągnięcia.
>>
>
> Sugerujesz, że istnieją przypadki gdzie należy zagrać w ruletkę o życie
> swoje i pasażerów?
ruletka to by była jakby nie było szlabanów, jak są to ryzyko się zmniejsza
> Mi się jednak wydaje, że jazda w ciemno licząc, że akurat nie będzie
> jechał pociąg nie jest właściwym rozwiązaniem.
> Inna sprawa, że nie powinno być takich przejazdów gdzie nie można
> zobaczyć pociągu.
niestety są takie i w zasadzie można tam próbować dwóch opcji: wysuwać
się bardzo powoli i mieć nadzieję, że gdy uda się dojrzeć pociąg, to
będzie czas na cofanie albo miejsce na zatrzymanie; ewentualnie można
jechać trochę szybciej, nasłuchując i przyjmując, że jednak szlaban jest
podniesiony, bo nic nie jedzie.
Niestety nie przytoczę lokalizacji żeby było o czym podyskutować, bo nie
przychodzi mi do głowy - ale na pewno nie jeden taki przejazd w życiu
spotkałem
--
Pozdrawiam
Łukasz
-
8. Data: 2018-03-27 13:47:36
Temat: Re: na przejezdzie
Od: yabba <g...@g...com>
W dniu 27-03-2018 o 10:05, t-1 pisze:
> W dniu 2018-03-27 o 07:58, ddddddddddddd pisze:
>
>> a co robisz jeśli przejazd ze szlabanem nie ma wystarczającej
>> widoczności: powolutku wjeżdżasz na przejazd, wysiadasz i
>> sprawdzasz/słuchasz szyny czy nie nadjeżdża pociąg, czy może
>> przelatujesz 90km/h, bo wtedy najkrótszy czas jesteś na przejeździe?
>> Pytam bo IMO nie sposób na każdym przejeździe ocenić w 100% czy coś
>> nie nadjeżdża. Teoria z upewnieniem się jest fajna, ale IMO nie zawsze
>> do osiągnięcia.
>>
>
> Sugerujesz, że istnieją przypadki gdzie należy zagrać w ruletkę o życie
> swoje i pasażerów?
Tak, są takie miejsca. Bez wjechania na przejazd nie widać torów na
odpowiednią odległość.
> Mi się jednak wydaje, że jazda w ciemno licząc, że akurat nie będzie
> jechał pociąg nie jest właściwym rozwiązaniem.
Powiedz to bezmyślnym projektantom takich przejazdów.
> Inna sprawa, że nie powinno być takich przejazdów gdzie nie można
> zobaczyć pociągu.
Ale jednak przejazdy bez widoczności istnieją i nawet są
budowane/modernizowane nowe.
https://www.google.com/maps/@49.9846043,20.5150183,3
a,75y,316.25h,79.38t/data=!3m6!1e1!3m4!1siICbdKpbEb4
XutYaCBpy2A!2e0!7i13312!8i6656
Janusz Kulig zginął na przejeździe bez widoczności.
yabba
-
9. Data: 2018-03-27 14:05:20
Temat: Re: na przejezdzie
Od: yabba <g...@g...com>
W dniu 27-03-2018 o 12:02, ddddddddddddd pisze:
> W dniu 27.03.2018 o 09:05, t-1 pisze:
>> W dniu 2018-03-27 o 07:58, ddddddddddddd pisze:
>>
>>> a co robisz jeśli przejazd ze szlabanem nie ma wystarczającej
>>> widoczności: powolutku wjeżdżasz na przejazd, wysiadasz i
>>> sprawdzasz/słuchasz szyny czy nie nadjeżdża pociąg, czy może
>>> przelatujesz 90km/h, bo wtedy najkrótszy czas jesteś na przejeździe?
>>> Pytam bo IMO nie sposób na każdym przejeździe ocenić w 100% czy coś
>>> nie nadjeżdża. Teoria z upewnieniem się jest fajna, ale IMO nie
>>> zawsze do osiągnięcia.
>>>
>>
>> Sugerujesz, że istnieją przypadki gdzie należy zagrać w ruletkę o
>> życie swoje i pasażerów?
>
> ruletka to by była jakby nie było szlabanów, jak są to ryzyko się zmniejsza
>
>> Mi się jednak wydaje, że jazda w ciemno licząc, że akurat nie będzie
>> jechał pociąg nie jest właściwym rozwiązaniem.
>> Inna sprawa, że nie powinno być takich przejazdów gdzie nie można
>> zobaczyć pociągu.
>
> niestety są takie i w zasadzie można tam próbować dwóch opcji: wysuwać
> się bardzo powoli i mieć nadzieję, że gdy uda się dojrzeć pociąg, to
> będzie czas na cofanie albo miejsce na zatrzymanie; ewentualnie można
> jechać trochę szybciej, nasłuchując i przyjmując, że jednak szlaban jest
> podniesiony, bo nic nie jedzie.
> Niestety nie przytoczę lokalizacji żeby było o czym podyskutować, bo nie
> przychodzi mi do głowy - ale na pewno nie jeden taki przejazd w życiu
> spotkałem
>
Proszę bardzo:
https://www.google.pl/maps/@52.6707619,15.3081279,3a
,75y,159.56h,83.14t/data=!3m6!1e1!3m4!1sPKjAzTcsK2rk
-iCT40ZCig!2e0!7i13312!8i6656
https://www.google.pl/maps/@52.5927761,15.4921148,3a
,75y,80.58h,86.69t/data=!3m6!1e1!3m4!1slfYUTWwscPU-4
XyHcM1yxA!2e0!7i13312!8i6656
I piękny przykład przegięcia w drugą stronę. Pełnoprawny, oznakowany
przejazd kolejowy, na którym trzeba zawsze zachować szczególną
ostrożność. Dobrze, że znaku STOP nie postawili.
https://www.google.pl/maps/@52.5630639,15.9944973,3a
,75y,93.33h,100.94t/data=!3m6!1e1!3m4!1sVJqO4GwemG7p
n8-GpBqrTQ!2e0!7i13312!8i6656
yabba
-
10. Data: 2018-03-27 14:25:53
Temat: Re: na przejezdzie
Od: Yakhub <a...@a...aa>
Dnia Tue, 27 Mar 2018 14:05:20 +0200, yabba napisał(a):
> I piękny przykład przegięcia w drugą stronę. Pełnoprawny, oznakowany
> przejazd kolejowy, na którym trzeba zawsze zachować szczególną
> ostrożność. Dobrze, że znaku STOP nie postawili.
>
> https://www.google.pl/maps/@52.5630639,15.9944973,3a
,75y,93.33h,100.94t/data=!3m6!1e1!3m4!1sVJqO4GwemG7p
n8-GpBqrTQ!2e0!7i13312!8i6656
https://goo.gl/maps/cg5K3gQQWUx
https://goo.gl/maps/YqT55yZYFZr
https://goo.gl/maps/sWcKBNBbRoo
Może być?
--
Yakhub