eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyna przejezdzie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 17

  • 1. Data: 2018-03-26 18:31:18
    Temat: na przejezdzie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>


    https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/kie
    rowcy-czekają-szlaban-w-górę-ruszają-i-pociąg-wyrósł
    -jak-spod-ziemi-policja-publikuje-wideo-ku-przestrod
    ze/ar-BBKBHoU


    No co, podniesiony szlaban daje prawo wjazdu za szlaban, ale nadal
    trzeba ustapic pojazdowi z pierwszenstwem :-)

    J.






  • 2. Data: 2018-03-26 20:27:42
    Temat: Re: na przejezdzie
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-03-26 o 18:31, J.F. pisze:

    > No co, podniesiony szlaban daje prawo wjazdu za szlaban, ale nadal
    > trzeba ustapic pojazdowi z pierwszenstwem :-)

    Jest tysiące powodów dla których nie należy wierzyć podniesionym szlabanom.
    Od pijanego dróżnika po awarię sprzętu.
    No ale jeśli ma się kilka żyć.


  • 3. Data: 2018-03-27 07:56:39
    Temat: Re: na przejezdzie
    Od: p...@g...com

    --Od pijanego dróżnika po awarię sprzętu. No ale jeśli ma się kilka żyć.

    dobra technika dobrze kosztuje ale mozna tez przycebulic i wsadzic babke za minimum
    socjalne na 3/4 etatu


  • 4. Data: 2018-03-27 07:58:16
    Temat: Re: na przejezdzie
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 26.03.2018 o 19:27, t-1 pisze:
    > W dniu 2018-03-26 o 18:31, J.F. pisze:
    >
    >> No co, podniesiony szlaban daje prawo wjazdu za szlaban, ale nadal
    >> trzeba ustapic pojazdowi z pierwszenstwem :-)
    >
    > Jest tysiące powodów dla których nie należy wierzyć podniesionym szlabanom.
    > Od pijanego dróżnika po awarię sprzętu.
    > No ale jeśli ma się kilka żyć.

    a co robisz jeśli przejazd ze szlabanem nie ma wystarczającej
    widoczności: powolutku wjeżdżasz na przejazd, wysiadasz i
    sprawdzasz/słuchasz szyny czy nie nadjeżdża pociąg, czy może
    przelatujesz 90km/h, bo wtedy najkrótszy czas jesteś na przejeździe?
    Pytam bo IMO nie sposób na każdym przejeździe ocenić w 100% czy coś nie
    nadjeżdża. Teoria z upewnieniem się jest fajna, ale IMO nie zawsze do
    osiągnięcia.

    --
    Pozdrawiam
    Łukasz


  • 5. Data: 2018-03-27 10:05:01
    Temat: Re: na przejezdzie
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-03-27 o 07:58, ddddddddddddd pisze:

    > a co robisz jeśli przejazd ze szlabanem nie ma wystarczającej
    > widoczności: powolutku wjeżdżasz na przejazd, wysiadasz i
    > sprawdzasz/słuchasz szyny czy nie nadjeżdża pociąg, czy może
    > przelatujesz 90km/h, bo wtedy najkrótszy czas jesteś na przejeździe?
    > Pytam bo IMO nie sposób na każdym przejeździe ocenić w 100% czy coś nie
    > nadjeżdża. Teoria z upewnieniem się jest fajna, ale IMO nie zawsze do
    > osiągnięcia.
    >

    Sugerujesz, że istnieją przypadki gdzie należy zagrać w ruletkę o życie
    swoje i pasażerów?
    Mi się jednak wydaje, że jazda w ciemno licząc, że akurat nie będzie
    jechał pociąg nie jest właściwym rozwiązaniem.
    Inna sprawa, że nie powinno być takich przejazdów gdzie nie można
    zobaczyć pociągu.


  • 6. Data: 2018-03-27 11:55:17
    Temat: Re: na przejezdzie
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-03-26 o 18:31, J.F. pisze:
    >
    > https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/kie
    rowcy-czekają-szlaban-w-górę-ruszają-i-pociąg-wyrósł
    -jak-spod-ziemi-policja-publikuje-wideo-ku-przestrod
    ze/ar-BBKBHoU
    >
    >
    >
    > No co, podniesiony szlaban daje prawo wjazdu za szlaban, ale nadal
    > trzeba ustapic pojazdowi z pierwszenstwem :-)
    >
    > J.
    >
    >
    >
    >
    >
    Kulig zginął na strzeżonym. Zawsze trzeba uważać...
    T.


  • 7. Data: 2018-03-27 12:02:01
    Temat: Re: na przejezdzie
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 27.03.2018 o 09:05, t-1 pisze:
    > W dniu 2018-03-27 o 07:58, ddddddddddddd pisze:
    >
    >> a co robisz jeśli przejazd ze szlabanem nie ma wystarczającej
    >> widoczności: powolutku wjeżdżasz na przejazd, wysiadasz i
    >> sprawdzasz/słuchasz szyny czy nie nadjeżdża pociąg, czy może
    >> przelatujesz 90km/h, bo wtedy najkrótszy czas jesteś na przejeździe?
    >> Pytam bo IMO nie sposób na każdym przejeździe ocenić w 100% czy coś
    >> nie nadjeżdża. Teoria z upewnieniem się jest fajna, ale IMO nie zawsze
    >> do osiągnięcia.
    >>
    >
    > Sugerujesz, że istnieją przypadki gdzie należy zagrać w ruletkę o życie
    > swoje i pasażerów?

    ruletka to by była jakby nie było szlabanów, jak są to ryzyko się zmniejsza

    > Mi się jednak wydaje, że jazda w ciemno licząc, że akurat nie będzie
    > jechał pociąg nie jest właściwym rozwiązaniem.
    > Inna sprawa, że nie powinno być takich przejazdów gdzie nie można
    > zobaczyć pociągu.

    niestety są takie i w zasadzie można tam próbować dwóch opcji: wysuwać
    się bardzo powoli i mieć nadzieję, że gdy uda się dojrzeć pociąg, to
    będzie czas na cofanie albo miejsce na zatrzymanie; ewentualnie można
    jechać trochę szybciej, nasłuchując i przyjmując, że jednak szlaban jest
    podniesiony, bo nic nie jedzie.
    Niestety nie przytoczę lokalizacji żeby było o czym podyskutować, bo nie
    przychodzi mi do głowy - ale na pewno nie jeden taki przejazd w życiu
    spotkałem

    --
    Pozdrawiam
    Łukasz


  • 8. Data: 2018-03-27 13:47:36
    Temat: Re: na przejezdzie
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 27-03-2018 o 10:05, t-1 pisze:
    > W dniu 2018-03-27 o 07:58, ddddddddddddd pisze:
    >
    >> a co robisz jeśli przejazd ze szlabanem nie ma wystarczającej
    >> widoczności: powolutku wjeżdżasz na przejazd, wysiadasz i
    >> sprawdzasz/słuchasz szyny czy nie nadjeżdża pociąg, czy może
    >> przelatujesz 90km/h, bo wtedy najkrótszy czas jesteś na przejeździe?
    >> Pytam bo IMO nie sposób na każdym przejeździe ocenić w 100% czy coś
    >> nie nadjeżdża. Teoria z upewnieniem się jest fajna, ale IMO nie zawsze
    >> do osiągnięcia.
    >>
    >
    > Sugerujesz, że istnieją przypadki gdzie należy zagrać w ruletkę o życie
    > swoje i pasażerów?

    Tak, są takie miejsca. Bez wjechania na przejazd nie widać torów na
    odpowiednią odległość.

    > Mi się jednak wydaje, że jazda w ciemno licząc, że akurat nie będzie
    > jechał pociąg nie jest właściwym rozwiązaniem.

    Powiedz to bezmyślnym projektantom takich przejazdów.

    > Inna sprawa, że nie powinno być takich przejazdów gdzie nie można
    > zobaczyć pociągu.

    Ale jednak przejazdy bez widoczności istnieją i nawet są
    budowane/modernizowane nowe.

    https://www.google.com/maps/@49.9846043,20.5150183,3
    a,75y,316.25h,79.38t/data=!3m6!1e1!3m4!1siICbdKpbEb4
    XutYaCBpy2A!2e0!7i13312!8i6656

    Janusz Kulig zginął na przejeździe bez widoczności.


    yabba


  • 9. Data: 2018-03-27 14:05:20
    Temat: Re: na przejezdzie
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 27-03-2018 o 12:02, ddddddddddddd pisze:
    > W dniu 27.03.2018 o 09:05, t-1 pisze:
    >> W dniu 2018-03-27 o 07:58, ddddddddddddd pisze:
    >>
    >>> a co robisz jeśli przejazd ze szlabanem nie ma wystarczającej
    >>> widoczności: powolutku wjeżdżasz na przejazd, wysiadasz i
    >>> sprawdzasz/słuchasz szyny czy nie nadjeżdża pociąg, czy może
    >>> przelatujesz 90km/h, bo wtedy najkrótszy czas jesteś na przejeździe?
    >>> Pytam bo IMO nie sposób na każdym przejeździe ocenić w 100% czy coś
    >>> nie nadjeżdża. Teoria z upewnieniem się jest fajna, ale IMO nie
    >>> zawsze do osiągnięcia.
    >>>
    >>
    >> Sugerujesz, że istnieją przypadki gdzie należy zagrać w ruletkę o
    >> życie swoje i pasażerów?
    >
    > ruletka to by była jakby nie było szlabanów, jak są to ryzyko się zmniejsza
    >
    >> Mi się jednak wydaje, że jazda w ciemno licząc, że akurat nie będzie
    >> jechał pociąg nie jest właściwym rozwiązaniem.
    >> Inna sprawa, że nie powinno być takich przejazdów gdzie nie można
    >> zobaczyć pociągu.
    >
    > niestety są takie i w zasadzie można tam próbować dwóch opcji: wysuwać
    > się bardzo powoli i mieć nadzieję, że gdy uda się dojrzeć pociąg, to
    > będzie czas na cofanie albo miejsce na zatrzymanie; ewentualnie można
    > jechać trochę szybciej, nasłuchując i przyjmując, że jednak szlaban jest
    > podniesiony, bo nic nie jedzie.
    > Niestety nie przytoczę lokalizacji żeby było o czym podyskutować, bo nie
    > przychodzi mi do głowy - ale na pewno nie jeden taki przejazd w życiu
    > spotkałem
    >

    Proszę bardzo:

    https://www.google.pl/maps/@52.6707619,15.3081279,3a
    ,75y,159.56h,83.14t/data=!3m6!1e1!3m4!1sPKjAzTcsK2rk
    -iCT40ZCig!2e0!7i13312!8i6656

    https://www.google.pl/maps/@52.5927761,15.4921148,3a
    ,75y,80.58h,86.69t/data=!3m6!1e1!3m4!1slfYUTWwscPU-4
    XyHcM1yxA!2e0!7i13312!8i6656


    I piękny przykład przegięcia w drugą stronę. Pełnoprawny, oznakowany
    przejazd kolejowy, na którym trzeba zawsze zachować szczególną
    ostrożność. Dobrze, że znaku STOP nie postawili.

    https://www.google.pl/maps/@52.5630639,15.9944973,3a
    ,75y,93.33h,100.94t/data=!3m6!1e1!3m4!1sVJqO4GwemG7p
    n8-GpBqrTQ!2e0!7i13312!8i6656


    yabba


  • 10. Data: 2018-03-27 14:25:53
    Temat: Re: na przejezdzie
    Od: Yakhub <a...@a...aa>

    Dnia Tue, 27 Mar 2018 14:05:20 +0200, yabba napisał(a):

    > I piękny przykład przegięcia w drugą stronę. Pełnoprawny, oznakowany
    > przejazd kolejowy, na którym trzeba zawsze zachować szczególną
    > ostrożność. Dobrze, że znaku STOP nie postawili.
    >
    > https://www.google.pl/maps/@52.5630639,15.9944973,3a
    ,75y,93.33h,100.94t/data=!3m6!1e1!3m4!1sVJqO4GwemG7p
    n8-GpBqrTQ!2e0!7i13312!8i6656

    https://goo.gl/maps/cg5K3gQQWUx
    https://goo.gl/maps/YqT55yZYFZr
    https://goo.gl/maps/sWcKBNBbRoo

    Może być?

    --
    Yakhub

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: