-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: yabba <g...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: na przejezdzie
Date: Tue, 27 Mar 2018 14:05:20 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 48
Message-ID: <p9dc2f$33k$1@node2.news.atman.pl>
References: <5ab92057$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
<p9be2c$a5j$1@node2.news.atman.pl> <p9cmhu$63m$1@dont-email.me>
<p9ctuq$lh0$1@node2.news.atman.pl> <p9d4qs$kj1$1@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: 89-72-146-8.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1522152335 3188 89.72.146.8 (27 Mar 2018 12:05:35 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Mar 2018 12:05:35 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.6.0
In-Reply-To: <p9d4qs$kj1$1@dont-email.me>
Content-Language: pl
X-Antivirus: Avast (VPS 180327-0, 2018-03-27), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2627470
[ ukryj nagłówki ]W dniu 27-03-2018 o 12:02, ddddddddddddd pisze:
> W dniu 27.03.2018 o 09:05, t-1 pisze:
>> W dniu 2018-03-27 o 07:58, ddddddddddddd pisze:
>>
>>> a co robisz jeśli przejazd ze szlabanem nie ma wystarczającej
>>> widoczności: powolutku wjeżdżasz na przejazd, wysiadasz i
>>> sprawdzasz/słuchasz szyny czy nie nadjeżdża pociąg, czy może
>>> przelatujesz 90km/h, bo wtedy najkrótszy czas jesteś na przejeździe?
>>> Pytam bo IMO nie sposób na każdym przejeździe ocenić w 100% czy coś
>>> nie nadjeżdża. Teoria z upewnieniem się jest fajna, ale IMO nie
>>> zawsze do osiągnięcia.
>>>
>>
>> Sugerujesz, że istnieją przypadki gdzie należy zagrać w ruletkę o
>> życie swoje i pasażerów?
>
> ruletka to by była jakby nie było szlabanów, jak są to ryzyko się zmniejsza
>
>> Mi się jednak wydaje, że jazda w ciemno licząc, że akurat nie będzie
>> jechał pociąg nie jest właściwym rozwiązaniem.
>> Inna sprawa, że nie powinno być takich przejazdów gdzie nie można
>> zobaczyć pociągu.
>
> niestety są takie i w zasadzie można tam próbować dwóch opcji: wysuwać
> się bardzo powoli i mieć nadzieję, że gdy uda się dojrzeć pociąg, to
> będzie czas na cofanie albo miejsce na zatrzymanie; ewentualnie można
> jechać trochę szybciej, nasłuchując i przyjmując, że jednak szlaban jest
> podniesiony, bo nic nie jedzie.
> Niestety nie przytoczę lokalizacji żeby było o czym podyskutować, bo nie
> przychodzi mi do głowy - ale na pewno nie jeden taki przejazd w życiu
> spotkałem
>
Proszę bardzo:
https://www.google.pl/maps/@52.6707619,15.3081279,3a
,75y,159.56h,83.14t/data=!3m6!1e1!3m4!1sPKjAzTcsK2rk
-iCT40ZCig!2e0!7i13312!8i6656
https://www.google.pl/maps/@52.5927761,15.4921148,3a
,75y,80.58h,86.69t/data=!3m6!1e1!3m4!1slfYUTWwscPU-4
XyHcM1yxA!2e0!7i13312!8i6656
I piękny przykład przegięcia w drugą stronę. Pełnoprawny, oznakowany
przejazd kolejowy, na którym trzeba zawsze zachować szczególną
ostrożność. Dobrze, że znaku STOP nie postawili.
https://www.google.pl/maps/@52.5630639,15.9944973,3a
,75y,93.33h,100.94t/data=!3m6!1e1!3m4!1sVJqO4GwemG7p
n8-GpBqrTQ!2e0!7i13312!8i6656
yabba
Następne wpisy z tego wątku
- 27.03.18 14:25 Yakhub
- 27.03.18 15:32 T.
- 27.03.18 21:14 kk
- 29.03.18 21:48 Uncle Pete
- 29.03.18 21:56 Shrek
- 29.03.18 22:04 J.F.
- 30.03.18 08:32 cyklista
- 30.03.18 18:47 T.
Najnowsze wątki z tej grupy
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-13 Gdańsk => Application Security Engineer <=
- 2025-01-13 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-13 Warszawa => Konsultant ds. sprzedaży <=
- 2025-01-13 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2025-01-13 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-13 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-13 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-13 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-13 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B <=
- 2025-01-13 Wydajność klimy w obecnych temperaturach
- 2025-01-13 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-01-13 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-13 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-13 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-12 USB3.x->HDMI/DP ze sterownikami w win11