  • 61. Data: 2016-05-19 12:12:55
    Temat: Re: na przejezdzie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:nhjuak$1nt$...@d...me...
    J.F. wrote:
    >co jeszce potrebujesz by stwierdzić, że zaraz nadjedzie pociąg oprócz
    >opuszczonych zapór?

    Ale jak zaraz ?
    10s, 30s, 60?

    Starczy czasu na zauwazenie i podniesienie zapory, czy dopytac kolegi
    gdzie ten przejazd ktory nie miga i polamac kolei troche szlabanow ?

    >nie. nteligentni inaczej je objeżdżają a potem mają pretensje, że ich
    >pociąg rozjechał

    Ale chyba lepiej pozwolic im miec bezpodstawne pretensje niz uwiezic
    kogos na torach ?

    J.

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 62. Data: 2016-05-19 12:17:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup
    >
    > Ale jak zaraz ?
    > 10s, 30s, 60?

    tu masz
    <>https://www.youtube.com/watch?v=Bgl6lM7akpg>
    od zapalenia świateł do zamknięcia zapór 15s do pociągu 2 minuty

    > Starczy czasu na zauwazenie i podniesienie zapory, czy dopytac kolegi
    > gdzie ten przejazd ktory nie miga i polamac kolei troche szlabanow ?

    nie wiem czemu bronisz uparcie idioty, który złamał przepisy i podstawy
    własnego i cudzego bezpieczeństwa

    > Ale chyba lepiej pozwolic im miec bezpodstawne pretensje niz uwiezic
    > kogos na torach ?

    czym uwięzić? piszesz jakbyś nigdy zapory nie widział
    masz idiotów na półzaporach
    <https://www.youtube.com/watch?v=EQN6ruuQdH8>
    mówisz, że mało czasu minęło od zamknięcia do pociągu?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 63. Data: 2016-05-19 12:31:45
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "robot" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jakbym był królem, to przed oćwiczeniem, nakazałbym go końmi po torach
    > przeciągać.
    > Tego z ciężarówki ma się rozumieć.

    Ja bym zaczął od ukarania projektanta, który postawił kontener z automatyką
    na górce obok przejazdu, żeby specjalnie zasłonić widok na nadjeżdżające
    pociągi.
    Co do samego wypadku, to automatyka mogła włączyć światła razem z zamykaniem
    zapór, gdy ciężarówka była już na torach.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 64. Data: 2016-05-19 12:36:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    yabba wrote:

    > Co do samego wypadku, to automatyka mogła włączyć światła razem z zamykaniem
    > zapór, gdy ciężarówka była już na torach.

    tak, tak. specjalnie zaprojektowane promieniowanie unieruchomiło biedną
    ciężarówkę, pancerne zapory ją złapały i uniemożliwiły zjechanie, a
    ufoludki zatrzasnęły kabinę, żeby tylko pociąg mógł ją rozwalić

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 65. Data: 2016-05-19 13:10:08
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > tak, tak. specjalnie zaprojektowane promieniowanie unieruchomiło biedną
    > ciężarówkę, pancerne zapory ją złapały i uniemożliwiły zjechanie, a
    > ufoludki zatrzasnęły kabinę, żeby tylko pociąg mógł ją rozwalić

    Nie masz się co wysilać na ironię, ale przyjmij do wiadomości, że automatyka
    kolejowa zawodzi. Sam widziałem jak zapory opuściły się prawie równocześnie
    z włączeniem czerwonych świateł, uderzając w naczepę tira zjeżdżającego z
    przejazdu.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 66. Data: 2016-05-19 13:52:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    yabba wrote:

> [...]
    > z włączeniem czerwonych świateł, uderzając w naczepę tira zjeżdżającego z

    i uniemożliwiło mu to zjazd?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 67. Data: 2016-05-19 14:07:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    yabba wrote:

    > Pojechał dalej wyginając zaporę. Zauważ jednak, że działanie automatyki było
    > co najmniej dziwne. Nie każdy z kierowców widząc zamykający się szlaban
    > poczuje od razu w sobie ducha wandalizmu i zacznie taranować szlabany.

    tylko będzie czekać aż pociąg go rozjedzie niszcząc samochód, pociąg i
    grożąc zyciu ludzi? To gratuluje im braku mózgu
    https://www.youtube.com/watch?v=65dvWoysvTQ

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 68. Data: 2016-05-19 14:09:08
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

  • 69. Data: 2016-05-19 14:10:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    yabba wrote:

> [...]
    > co najmniej dziwne. Nie każdy z kierowców widząc zamykający się szlaban
    > poczuje od razu w sobie ducha wandalizmu i zacznie taranować szlabany.

    a tu ładnie widać ile czasu zamykają się zapory
    I jakoś bez problemu zdążył przejechać mimo, że wjechał po rozpoczęciu
    zamykania
    https://www.youtube.com/watch?v=DTWIp9jz890

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 70. Data: 2016-05-19 14:23:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:

    >tu masz
    ><>https://www.youtube.com/watch?v=Bgl6lM7akpg>
    >od zapalenia świateł do zamknięcia zapór 15s do pociągu 2 minuty

    No to 2 minuty to kupa czasu na podniesienie i wypuszczenie :-)

    >nie wiem czemu bronisz uparcie idioty, który złamał przepisy i
    >podstawy
    >własnego i cudzego bezpieczeństwa

    No wiesz - na 99.9% jest jak piszesz, ale moze jednak zdarzyl sie ten
    0.1% i jest niewinny.
    Kiedys sie tobie moze zdarzyc i potem grzywna bedzie wysoka, bo
    przeciez tez jestes idiota, a kolej nie :-)

    >czym uwięzić? piszesz jakbyś nigdy zapory nie widział

    widzialem - i uwiezic moze, co mamy na filmie.

    >masz idiotów na półzaporach
    ><https://www.youtube.com/watch?v=EQN6ruuQdH8>
    >mówisz, że mało czasu minęło od zamknięcia do pociągu?

    Chyba wlasnie za duzo, skoro tak omija.
    Zreszta masz tu chyba przyklad, ze automatyka kolejowa sie psuje
    Bo pociagu sie jakos nie doczekalem, a filmujacy ... sam postanowil
    przejechac ?

    Ale w czym problem ? Kierowca omija na wlasna odpowiedzialnosc.
    Paru takich sie rozbije, reszta bedzie bardziej uwazac.

    Tu masz ... ostrozny czy idiota ?