eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyna przejezdzie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 145

  • 61. Data: 2016-05-19 12:12:55
    Temat: Re: na przejezdzie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:nhjuak$1nt$...@d...me...
    J.F. wrote:
    >>>Sygnalizacja pociągu nie ma nic do rzeczy
    >> Ale moglaby pomoc kierowcy w decyzji, ze trzeba gaz do dechy i
    >> przez
    >> szlaban, a nie czekac az droznik zauwazy :-)
    >co jeszce potrebujesz by stwierdzić, że zaraz nadjedzie pociąg oprócz
    >opuszczonych zapór?

    Ale jak zaraz ?
    10s, 30s, 60?

    Starczy czasu na zauwazenie i podniesienie zapory, czy dopytac kolegi
    gdzie ten przejazd ktory nie miga i polamac kolei troche szlabanow ?

    >>>ta istewka nie była przeszkodą w zjechaniu
    >>>a już tłumaczenia i oskarżenia właściciela firmy to udowadnianie,
    >>>że
    >>>jest kompletnym idiotą
    >
    >> Niby tak, ale jesli swiatlo nie dzialalo/bylo slabo widoczne/migalo
    >> za
    >> krotko przed opuszczeniem zapor/dostal juz raz mandat za zlamanie
    >> listewek, to moze nie jest takim idiota jak wyglada :-)
    >
    >> Za to idiota zrobil przejazd automatyczny bez polzapor :-)

    >nie. nteligentni inaczej je objeżdżają a potem mają pretensje, że ich
    >pociąg rozjechał

    Ale chyba lepiej pozwolic im miec bezpodstawne pretensje niz uwiezic
    kogos na torach ?

    J.








    --
    Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett


  • 62. Data: 2016-05-19 12:17:22
    Temat: Re: na przejezdzie
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:nhjuak$1nt$...@d...me...
    > J.F. wrote:
    >>>>Sygnalizacja pociągu nie ma nic do rzeczy
    >>> Ale moglaby pomoc kierowcy w decyzji, ze trzeba gaz do dechy i
    >>> przez
    >>> szlaban, a nie czekac az droznik zauwazy :-)
    >>co jeszce potrebujesz by stwierdzić, że zaraz nadjedzie pociąg oprócz
    >>opuszczonych zapór?
    >
    > Ale jak zaraz ?
    > 10s, 30s, 60?

    tu masz
    <>https://www.youtube.com/watch?v=Bgl6lM7akpg>
    od zapalenia świateł do zamknięcia zapór 15s do pociągu 2 minuty

    >
    > Starczy czasu na zauwazenie i podniesienie zapory, czy dopytac kolegi
    > gdzie ten przejazd ktory nie miga i polamac kolei troche szlabanow ?

    nie wiem czemu bronisz uparcie idioty, który złamał przepisy i podstawy
    własnego i cudzego bezpieczeństwa

    >>>>ta istewka nie była przeszkodą w zjechaniu
    >>>>a już tłumaczenia i oskarżenia właściciela firmy to udowadnianie,
    >>>>że
    >>>>jest kompletnym idiotą
    >>
    >>> Niby tak, ale jesli swiatlo nie dzialalo/bylo slabo widoczne/migalo
    >>> za
    >>> krotko przed opuszczeniem zapor/dostal juz raz mandat za zlamanie
    >>> listewek, to moze nie jest takim idiota jak wyglada :-)
    >>
    >>> Za to idiota zrobil przejazd automatyczny bez polzapor :-)
    >
    >>nie. nteligentni inaczej je objeżdżają a potem mają pretensje, że ich
    >>pociąg rozjechał
    >
    > Ale chyba lepiej pozwolic im miec bezpodstawne pretensje niz uwiezic
    > kogos na torach ?

    czym uwięzić? piszesz jakbyś nigdy zapory nie widział
    masz idiotów na półzaporach
    <https://www.youtube.com/watch?v=EQN6ruuQdH8>
    mówisz, że mało czasu minęło od zamknięcia do pociągu?



    --
    Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett


  • 63. Data: 2016-05-19 12:31:45
    Temat: Re: na przejezdzie
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "robot" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:nhjqoo$5hg$1@node2.news.atman.pl...
    > Jakbym był królem, to przed oćwiczeniem, nakazałbym go końmi po torach
    > przeciągać.
    > Tego z ciężarówki ma się rozumieć.

    Ja bym zaczął od ukarania projektanta, który postawił kontener z automatyką
    na górce obok przejazdu, żeby specjalnie zasłonić widok na nadjeżdżające
    pociągi.
    Co do samego wypadku, to automatyka mogła włączyć światła razem z zamykaniem
    zapór, gdy ciężarówka była już na torach.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba


  • 64. Data: 2016-05-19 12:36:00
    Temat: Re: na przejezdzie
    Od: masti <g...@t...hell>

    yabba wrote:


    > Co do samego wypadku, to automatyka mogła włączyć światła razem z zamykaniem
    > zapór, gdy ciężarówka była już na torach.

    tak, tak. specjalnie zaprojektowane promieniowanie unieruchomiło biedną
    ciężarówkę, pancerne zapory ją złapały i uniemożliwiły zjechanie, a
    ufoludki zatrzasnęły kabinę, żeby tylko pociąg mógł ją rozwalić

    --
    Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett


  • 65. Data: 2016-05-19 13:10:08
    Temat: Re: na przejezdzie
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w wiadomości
    news:nhk4ug$ov9$1@dont-email.me...
    > yabba wrote:
    >
    >
    >> Co do samego wypadku, to automatyka mogła włączyć światła razem z
    >> zamykaniem
    >> zapór, gdy ciężarówka była już na torach.
    >
    > tak, tak. specjalnie zaprojektowane promieniowanie unieruchomiło biedną
    > ciężarówkę, pancerne zapory ją złapały i uniemożliwiły zjechanie, a
    > ufoludki zatrzasnęły kabinę, żeby tylko pociąg mógł ją rozwalić
    >


    Nie masz się co wysilać na ironię, ale przyjmij do wiadomości, że automatyka
    kolejowa zawodzi. Sam widziałem jak zapory opuściły się prawie równocześnie
    z włączeniem czerwonych świateł, uderzając w naczepę tira zjeżdżającego z
    przejazdu.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba


  • 66. Data: 2016-05-19 13:52:34
    Temat: Re: na przejezdzie
    Od: masti <g...@t...hell>

    yabba wrote:

    > Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w wiadomości
    > news:nhk4ug$ov9$1@dont-email.me...
    >> yabba wrote:
    >>
    >>
    >>> Co do samego wypadku, to automatyka mogła włączyć światła razem z
    >>> zamykaniem
    >>> zapór, gdy ciężarówka była już na torach.
    >>
    >> tak, tak. specjalnie zaprojektowane promieniowanie unieruchomiło biedną
    >> ciężarówkę, pancerne zapory ją złapały i uniemożliwiły zjechanie, a
    >> ufoludki zatrzasnęły kabinę, żeby tylko pociąg mógł ją rozwalić
    >>
    >
    >
    > Nie masz się co wysilać na ironię, ale przyjmij do wiadomości, że automatyka
    > kolejowa zawodzi. Sam widziałem jak zapory opuściły się prawie równocześnie
    > z włączeniem czerwonych świateł, uderzając w naczepę tira zjeżdżającego z
    > przejazdu.

    i uniemożliwiło mu to zjazd?

    --
    Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett


  • 67. Data: 2016-05-19 14:07:11
    Temat: Re: na przejezdzie
    Od: masti <g...@t...hell>

    yabba wrote:

    > Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w wiadomości
    > news:nhk9e2$9ld$1@dont-email.me...
    >> yabba wrote:
    >>
    >>> Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w wiadomości
    >>> news:nhk4ug$ov9$1@dont-email.me...
    >>>> yabba wrote:
    >>>>
    >>>>
    >>>>> Co do samego wypadku, to automatyka mogła włączyć światła razem z
    >>>>> zamykaniem
    >>>>> zapór, gdy ciężarówka była już na torach.
    >>>>
    >>>> tak, tak. specjalnie zaprojektowane promieniowanie unieruchomiło biedną
    >>>> ciężarówkę, pancerne zapory ją złapały i uniemożliwiły zjechanie, a
    >>>> ufoludki zatrzasnęły kabinę, żeby tylko pociąg mógł ją rozwalić
    >>>>
    >>>
    >>>
    >>> Nie masz się co wysilać na ironię, ale przyjmij do wiadomości, że
    >>> automatyka
    >>> kolejowa zawodzi. Sam widziałem jak zapory opuściły się prawie
    >>> równocześnie
    >>> z włączeniem czerwonych świateł, uderzając w naczepę tira zjeżdżającego z
    >>> przejazdu.
    >>
    >> i uniemożliwiło mu to zjazd?
    >>
    >
    >
    > Pojechał dalej wyginając zaporę. Zauważ jednak, że działanie automatyki było
    > co najmniej dziwne. Nie każdy z kierowców widząc zamykający się szlaban
    > poczuje od razu w sobie ducha wandalizmu i zacznie taranować szlabany.

    tylko będzie czekać aż pociąg go rozjedzie niszcząc samochód, pociąg i
    grożąc zyciu ludzi? To gratuluje im braku mózgu
    https://www.youtube.com/watch?v=65dvWoysvTQ

    --
    Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett


  • 68. Data: 2016-05-19 14:09:08
    Temat: Re: na przejezdzie
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w wiadomości
    news:nhk9e2$9ld$1@dont-email.me...
    > yabba wrote:
    >
    >> Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w wiadomości
    >> news:nhk4ug$ov9$1@dont-email.me...
    >>> yabba wrote:
    >>>
    >>>
    >>>> Co do samego wypadku, to automatyka mogła włączyć światła razem z
    >>>> zamykaniem
    >>>> zapór, gdy ciężarówka była już na torach.
    >>>
    >>> tak, tak. specjalnie zaprojektowane promieniowanie unieruchomiło biedną
    >>> ciężarówkę, pancerne zapory ją złapały i uniemożliwiły zjechanie, a
    >>> ufoludki zatrzasnęły kabinę, żeby tylko pociąg mógł ją rozwalić
    >>>
    >>
    >>
    >> Nie masz się co wysilać na ironię, ale przyjmij do wiadomości, że
    >> automatyka
    >> kolejowa zawodzi. Sam widziałem jak zapory opuściły się prawie
    >> równocześnie
    >> z włączeniem czerwonych świateł, uderzając w naczepę tira zjeżdżającego z
    >> przejazdu.
    >
    > i uniemożliwiło mu to zjazd?
    >


    Pojechał dalej wyginając zaporę. Zauważ jednak, że działanie automatyki było
    co najmniej dziwne. Nie każdy z kierowców widząc zamykający się szlaban
    poczuje od razu w sobie ducha wandalizmu i zacznie taranować szlabany.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba


  • 69. Data: 2016-05-19 14:10:32
    Temat: Re: na przejezdzie
    Od: masti <g...@t...hell>

    yabba wrote:

    > Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w wiadomości
    > news:nhk9e2$9ld$1@dont-email.me...
    >> yabba wrote:
    >>
    >>> Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w wiadomości
    >>> news:nhk4ug$ov9$1@dont-email.me...
    >>>> yabba wrote:
    >>>>
    >>>>
    >>>>> Co do samego wypadku, to automatyka mogła włączyć światła razem z
    >>>>> zamykaniem
    >>>>> zapór, gdy ciężarówka była już na torach.
    >>>>
    >>>> tak, tak. specjalnie zaprojektowane promieniowanie unieruchomiło biedną
    >>>> ciężarówkę, pancerne zapory ją złapały i uniemożliwiły zjechanie, a
    >>>> ufoludki zatrzasnęły kabinę, żeby tylko pociąg mógł ją rozwalić
    >>>>
    >>>
    >>>
    >>> Nie masz się co wysilać na ironię, ale przyjmij do wiadomości, że
    >>> automatyka
    >>> kolejowa zawodzi. Sam widziałem jak zapory opuściły się prawie
    >>> równocześnie
    >>> z włączeniem czerwonych świateł, uderzając w naczepę tira zjeżdżającego z
    >>> przejazdu.
    >>
    >> i uniemożliwiło mu to zjazd?
    >>
    >
    >
    > Pojechał dalej wyginając zaporę. Zauważ jednak, że działanie automatyki było
    > co najmniej dziwne. Nie każdy z kierowców widząc zamykający się szlaban
    > poczuje od razu w sobie ducha wandalizmu i zacznie taranować szlabany.

    a tu ładnie widać ile czasu zamykają się zapory
    I jakoś bez problemu zdążył przejechać mimo, że wjechał po rozpoczęciu
    zamykania
    https://www.youtube.com/watch?v=DTWIp9jz890

    --
    Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett


  • 70. Data: 2016-05-19 14:23:40
    Temat: Re: na przejezdzie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:nhk3ri$kvp$...@d...me...
    J.F. wrote:
    >>>>>Sygnalizacja pociągu nie ma nic do rzeczy
    >>>> Ale moglaby pomoc kierowcy w decyzji, ze trzeba gaz do dechy i
    >>>> przez szlaban, a nie czekac az droznik zauwazy :-)
    >>>co jeszce potrebujesz by stwierdzić, że zaraz nadjedzie pociąg
    >>>oprócz
    >>>opuszczonych zapór?
    >
    >> Ale jak zaraz ?
    >> 10s, 30s, 60?

    >tu masz
    ><>https://www.youtube.com/watch?v=Bgl6lM7akpg>
    >od zapalenia świateł do zamknięcia zapór 15s do pociągu 2 minuty

    No to 2 minuty to kupa czasu na podniesienie i wypuszczenie :-)

    >> Starczy czasu na zauwazenie i podniesienie zapory, czy dopytac
    >> kolegi
    >> gdzie ten przejazd ktory nie miga i polamac kolei troche szlabanow
    >> ?

    >nie wiem czemu bronisz uparcie idioty, który złamał przepisy i
    >podstawy
    >własnego i cudzego bezpieczeństwa

    No wiesz - na 99.9% jest jak piszesz, ale moze jednak zdarzyl sie ten
    0.1% i jest niewinny.
    Kiedys sie tobie moze zdarzyc i potem grzywna bedzie wysoka, bo
    przeciez tez jestes idiota, a kolej nie :-)

    >>>> Za to idiota zrobil przejazd automatyczny bez polzapor :-)
    >>>nie. nteligentni inaczej je objeżdżają a potem mają pretensje, że
    >>>ich
    >>>pociąg rozjechał
    >> Ale chyba lepiej pozwolic im miec bezpodstawne pretensje niz
    >> uwiezic
    >> kogos na torach ?

    >czym uwięzić? piszesz jakbyś nigdy zapory nie widział

    widzialem - i uwiezic moze, co mamy na filmie.

    >masz idiotów na półzaporach
    ><https://www.youtube.com/watch?v=EQN6ruuQdH8>
    >mówisz, że mało czasu minęło od zamknięcia do pociągu?

    Chyba wlasnie za duzo, skoro tak omija.
    Zreszta masz tu chyba przyklad, ze automatyka kolejowa sie psuje
    Bo pociagu sie jakos nie doczekalem, a filmujacy ... sam postanowil
    przejechac ?

    Ale w czym problem ? Kierowca omija na wlasna odpowiedzialnosc.
    Paru takich sie rozbije, reszta bedzie bardziej uwazac.

    Tu masz ... ostrozny czy idiota ?
    https://www.youtube.com/watch?v=65dvWoysvTQ

    J.


strony : 1 ... 6 . [ 7 ] . 8 ... 15


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: