-
61. Data: 2016-05-19 12:12:55
Temat: Re: na przejezdzie
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:nhjuak$1nt$...@d...me...
J.F. wrote:
>>>Sygnalizacja pociągu nie ma nic do rzeczy
>> Ale moglaby pomoc kierowcy w decyzji, ze trzeba gaz do dechy i
>> przez
>> szlaban, a nie czekac az droznik zauwazy :-)
>co jeszce potrebujesz by stwierdzić, że zaraz nadjedzie pociąg oprócz
>opuszczonych zapór?
Ale jak zaraz ?
10s, 30s, 60?
Starczy czasu na zauwazenie i podniesienie zapory, czy dopytac kolegi
gdzie ten przejazd ktory nie miga i polamac kolei troche szlabanow ?
>>>ta istewka nie była przeszkodą w zjechaniu
>>>a już tłumaczenia i oskarżenia właściciela firmy to udowadnianie,
>>>że
>>>jest kompletnym idiotą
>
>> Niby tak, ale jesli swiatlo nie dzialalo/bylo slabo widoczne/migalo
>> za
>> krotko przed opuszczeniem zapor/dostal juz raz mandat za zlamanie
>> listewek, to moze nie jest takim idiota jak wyglada :-)
>
>> Za to idiota zrobil przejazd automatyczny bez polzapor :-)
>nie. nteligentni inaczej je objeżdżają a potem mają pretensje, że ich
>pociąg rozjechał
Ale chyba lepiej pozwolic im miec bezpodstawne pretensje niz uwiezic
kogos na torach ?
J.
--
Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
-
62. Data: 2016-05-19 12:17:22
Temat: Re: na przejezdzie
Od: masti <g...@t...hell>
J.F. wrote:
> Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:nhjuak$1nt$...@d...me...
> J.F. wrote:
>>>>Sygnalizacja pociągu nie ma nic do rzeczy
>>> Ale moglaby pomoc kierowcy w decyzji, ze trzeba gaz do dechy i
>>> przez
>>> szlaban, a nie czekac az droznik zauwazy :-)
>>co jeszce potrebujesz by stwierdzić, że zaraz nadjedzie pociąg oprócz
>>opuszczonych zapór?
>
> Ale jak zaraz ?
> 10s, 30s, 60?
tu masz
<>https://www.youtube.com/watch?v=Bgl6lM7akpg>
od zapalenia świateł do zamknięcia zapór 15s do pociągu 2 minuty
>
> Starczy czasu na zauwazenie i podniesienie zapory, czy dopytac kolegi
> gdzie ten przejazd ktory nie miga i polamac kolei troche szlabanow ?
nie wiem czemu bronisz uparcie idioty, który złamał przepisy i podstawy
własnego i cudzego bezpieczeństwa
>>>>ta istewka nie była przeszkodą w zjechaniu
>>>>a już tłumaczenia i oskarżenia właściciela firmy to udowadnianie,
>>>>że
>>>>jest kompletnym idiotą
>>
>>> Niby tak, ale jesli swiatlo nie dzialalo/bylo slabo widoczne/migalo
>>> za
>>> krotko przed opuszczeniem zapor/dostal juz raz mandat za zlamanie
>>> listewek, to moze nie jest takim idiota jak wyglada :-)
>>
>>> Za to idiota zrobil przejazd automatyczny bez polzapor :-)
>
>>nie. nteligentni inaczej je objeżdżają a potem mają pretensje, że ich
>>pociąg rozjechał
>
> Ale chyba lepiej pozwolic im miec bezpodstawne pretensje niz uwiezic
> kogos na torach ?
czym uwięzić? piszesz jakbyś nigdy zapory nie widział
masz idiotów na półzaporach
<https://www.youtube.com/watch?v=EQN6ruuQdH8>
mówisz, że mało czasu minęło od zamknięcia do pociągu?
--
Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
-
63. Data: 2016-05-19 12:31:45
Temat: Re: na przejezdzie
Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Użytkownik "robot" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
news:nhjqoo$5hg$1@node2.news.atman.pl...
> Jakbym był królem, to przed oćwiczeniem, nakazałbym go końmi po torach
> przeciągać.
> Tego z ciężarówki ma się rozumieć.
Ja bym zaczął od ukarania projektanta, który postawił kontener z automatyką
na górce obok przejazdu, żeby specjalnie zasłonić widok na nadjeżdżające
pociągi.
Co do samego wypadku, to automatyka mogła włączyć światła razem z zamykaniem
zapór, gdy ciężarówka była już na torach.
--
Pozdrawiam,
yabba
-
64. Data: 2016-05-19 12:36:00
Temat: Re: na przejezdzie
Od: masti <g...@t...hell>
yabba wrote:
> Co do samego wypadku, to automatyka mogła włączyć światła razem z zamykaniem
> zapór, gdy ciężarówka była już na torach.
tak, tak. specjalnie zaprojektowane promieniowanie unieruchomiło biedną
ciężarówkę, pancerne zapory ją złapały i uniemożliwiły zjechanie, a
ufoludki zatrzasnęły kabinę, żeby tylko pociąg mógł ją rozwalić
--
Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
-
65. Data: 2016-05-19 13:10:08
Temat: Re: na przejezdzie
Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w wiadomości
news:nhk4ug$ov9$1@dont-email.me...
> yabba wrote:
>
>
>> Co do samego wypadku, to automatyka mogła włączyć światła razem z
>> zamykaniem
>> zapór, gdy ciężarówka była już na torach.
>
> tak, tak. specjalnie zaprojektowane promieniowanie unieruchomiło biedną
> ciężarówkę, pancerne zapory ją złapały i uniemożliwiły zjechanie, a
> ufoludki zatrzasnęły kabinę, żeby tylko pociąg mógł ją rozwalić
>
Nie masz się co wysilać na ironię, ale przyjmij do wiadomości, że automatyka
kolejowa zawodzi. Sam widziałem jak zapory opuściły się prawie równocześnie
z włączeniem czerwonych świateł, uderzając w naczepę tira zjeżdżającego z
przejazdu.
--
Pozdrawiam,
yabba
-
66. Data: 2016-05-19 13:52:34
Temat: Re: na przejezdzie
Od: masti <g...@t...hell>
yabba wrote:
> Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w wiadomości
> news:nhk4ug$ov9$1@dont-email.me...
>> yabba wrote:
>>
>>
>>> Co do samego wypadku, to automatyka mogła włączyć światła razem z
>>> zamykaniem
>>> zapór, gdy ciężarówka była już na torach.
>>
>> tak, tak. specjalnie zaprojektowane promieniowanie unieruchomiło biedną
>> ciężarówkę, pancerne zapory ją złapały i uniemożliwiły zjechanie, a
>> ufoludki zatrzasnęły kabinę, żeby tylko pociąg mógł ją rozwalić
>>
>
>
> Nie masz się co wysilać na ironię, ale przyjmij do wiadomości, że automatyka
> kolejowa zawodzi. Sam widziałem jak zapory opuściły się prawie równocześnie
> z włączeniem czerwonych świateł, uderzając w naczepę tira zjeżdżającego z
> przejazdu.
i uniemożliwiło mu to zjazd?
--
Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
-
67. Data: 2016-05-19 14:07:11
Temat: Re: na przejezdzie
Od: masti <g...@t...hell>
yabba wrote:
> Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w wiadomości
> news:nhk9e2$9ld$1@dont-email.me...
>> yabba wrote:
>>
>>> Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w wiadomości
>>> news:nhk4ug$ov9$1@dont-email.me...
>>>> yabba wrote:
>>>>
>>>>
>>>>> Co do samego wypadku, to automatyka mogła włączyć światła razem z
>>>>> zamykaniem
>>>>> zapór, gdy ciężarówka była już na torach.
>>>>
>>>> tak, tak. specjalnie zaprojektowane promieniowanie unieruchomiło biedną
>>>> ciężarówkę, pancerne zapory ją złapały i uniemożliwiły zjechanie, a
>>>> ufoludki zatrzasnęły kabinę, żeby tylko pociąg mógł ją rozwalić
>>>>
>>>
>>>
>>> Nie masz się co wysilać na ironię, ale przyjmij do wiadomości, że
>>> automatyka
>>> kolejowa zawodzi. Sam widziałem jak zapory opuściły się prawie
>>> równocześnie
>>> z włączeniem czerwonych świateł, uderzając w naczepę tira zjeżdżającego z
>>> przejazdu.
>>
>> i uniemożliwiło mu to zjazd?
>>
>
>
> Pojechał dalej wyginając zaporę. Zauważ jednak, że działanie automatyki było
> co najmniej dziwne. Nie każdy z kierowców widząc zamykający się szlaban
> poczuje od razu w sobie ducha wandalizmu i zacznie taranować szlabany.
tylko będzie czekać aż pociąg go rozjedzie niszcząc samochód, pociąg i
grożąc zyciu ludzi? To gratuluje im braku mózgu
https://www.youtube.com/watch?v=65dvWoysvTQ
--
Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
-
68. Data: 2016-05-19 14:09:08
Temat: Re: na przejezdzie
Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w wiadomości
news:nhk9e2$9ld$1@dont-email.me...
> yabba wrote:
>
>> Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w wiadomości
>> news:nhk4ug$ov9$1@dont-email.me...
>>> yabba wrote:
>>>
>>>
>>>> Co do samego wypadku, to automatyka mogła włączyć światła razem z
>>>> zamykaniem
>>>> zapór, gdy ciężarówka była już na torach.
>>>
>>> tak, tak. specjalnie zaprojektowane promieniowanie unieruchomiło biedną
>>> ciężarówkę, pancerne zapory ją złapały i uniemożliwiły zjechanie, a
>>> ufoludki zatrzasnęły kabinę, żeby tylko pociąg mógł ją rozwalić
>>>
>>
>>
>> Nie masz się co wysilać na ironię, ale przyjmij do wiadomości, że
>> automatyka
>> kolejowa zawodzi. Sam widziałem jak zapory opuściły się prawie
>> równocześnie
>> z włączeniem czerwonych świateł, uderzając w naczepę tira zjeżdżającego z
>> przejazdu.
>
> i uniemożliwiło mu to zjazd?
>
Pojechał dalej wyginając zaporę. Zauważ jednak, że działanie automatyki było
co najmniej dziwne. Nie każdy z kierowców widząc zamykający się szlaban
poczuje od razu w sobie ducha wandalizmu i zacznie taranować szlabany.
--
Pozdrawiam,
yabba
-
69. Data: 2016-05-19 14:10:32
Temat: Re: na przejezdzie
Od: masti <g...@t...hell>
yabba wrote:
> Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w wiadomości
> news:nhk9e2$9ld$1@dont-email.me...
>> yabba wrote:
>>
>>> Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w wiadomości
>>> news:nhk4ug$ov9$1@dont-email.me...
>>>> yabba wrote:
>>>>
>>>>
>>>>> Co do samego wypadku, to automatyka mogła włączyć światła razem z
>>>>> zamykaniem
>>>>> zapór, gdy ciężarówka była już na torach.
>>>>
>>>> tak, tak. specjalnie zaprojektowane promieniowanie unieruchomiło biedną
>>>> ciężarówkę, pancerne zapory ją złapały i uniemożliwiły zjechanie, a
>>>> ufoludki zatrzasnęły kabinę, żeby tylko pociąg mógł ją rozwalić
>>>>
>>>
>>>
>>> Nie masz się co wysilać na ironię, ale przyjmij do wiadomości, że
>>> automatyka
>>> kolejowa zawodzi. Sam widziałem jak zapory opuściły się prawie
>>> równocześnie
>>> z włączeniem czerwonych świateł, uderzając w naczepę tira zjeżdżającego z
>>> przejazdu.
>>
>> i uniemożliwiło mu to zjazd?
>>
>
>
> Pojechał dalej wyginając zaporę. Zauważ jednak, że działanie automatyki było
> co najmniej dziwne. Nie każdy z kierowców widząc zamykający się szlaban
> poczuje od razu w sobie ducha wandalizmu i zacznie taranować szlabany.
a tu ładnie widać ile czasu zamykają się zapory
I jakoś bez problemu zdążył przejechać mimo, że wjechał po rozpoczęciu
zamykania
https://www.youtube.com/watch?v=DTWIp9jz890
--
Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
-
70. Data: 2016-05-19 14:23:40
Temat: Re: na przejezdzie
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:nhk3ri$kvp$...@d...me...
J.F. wrote:
>>>>>Sygnalizacja pociągu nie ma nic do rzeczy
>>>> Ale moglaby pomoc kierowcy w decyzji, ze trzeba gaz do dechy i
>>>> przez szlaban, a nie czekac az droznik zauwazy :-)
>>>co jeszce potrebujesz by stwierdzić, że zaraz nadjedzie pociąg
>>>oprócz
>>>opuszczonych zapór?
>
>> Ale jak zaraz ?
>> 10s, 30s, 60?
>tu masz
><>https://www.youtube.com/watch?v=Bgl6lM7akpg>
>od zapalenia świateł do zamknięcia zapór 15s do pociągu 2 minuty
No to 2 minuty to kupa czasu na podniesienie i wypuszczenie :-)
>> Starczy czasu na zauwazenie i podniesienie zapory, czy dopytac
>> kolegi
>> gdzie ten przejazd ktory nie miga i polamac kolei troche szlabanow
>> ?
>nie wiem czemu bronisz uparcie idioty, który złamał przepisy i
>podstawy
>własnego i cudzego bezpieczeństwa
No wiesz - na 99.9% jest jak piszesz, ale moze jednak zdarzyl sie ten
0.1% i jest niewinny.
Kiedys sie tobie moze zdarzyc i potem grzywna bedzie wysoka, bo
przeciez tez jestes idiota, a kolej nie :-)
>>>> Za to idiota zrobil przejazd automatyczny bez polzapor :-)
>>>nie. nteligentni inaczej je objeżdżają a potem mają pretensje, że
>>>ich
>>>pociąg rozjechał
>> Ale chyba lepiej pozwolic im miec bezpodstawne pretensje niz
>> uwiezic
>> kogos na torach ?
>czym uwięzić? piszesz jakbyś nigdy zapory nie widział
widzialem - i uwiezic moze, co mamy na filmie.
>masz idiotów na półzaporach
><https://www.youtube.com/watch?v=EQN6ruuQdH8>
>mówisz, że mało czasu minęło od zamknięcia do pociągu?
Chyba wlasnie za duzo, skoro tak omija.
Zreszta masz tu chyba przyklad, ze automatyka kolejowa sie psuje
Bo pociagu sie jakos nie doczekalem, a filmujacy ... sam postanowil
przejechac ?
Ale w czym problem ? Kierowca omija na wlasna odpowiedzialnosc.
Paru takich sie rozbije, reszta bedzie bardziej uwazac.
Tu masz ... ostrozny czy idiota ?
https://www.youtube.com/watch?v=65dvWoysvTQ
J.