  • 71. Data: 2016-05-19 14:25:02
    Temat: Re: na przejezdzie
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2016-05-19 o 14:23, J.F. pisze:
> [...]
    > 0.1% i jest niewinny.
    > Kiedys sie tobie moze zdarzyc i potem grzywna bedzie wysoka, bo przeciez
    > tez jestes idiota, a kolej nie :-)

    > widzialem - i uwiezic moze, co mamy na filmie.

    > Chyba wlasnie za duzo, skoro tak omija.
    > Zreszta masz tu chyba przyklad, ze automatyka kolejowa sie psuje
    > Bo pociagu sie jakos nie doczekalem, a filmujacy ... sam postanowil
    > przejechac ?
    >
    > Ale w czym problem ? Kierowca omija na wlasna odpowiedzialnosc.
    > Paru takich sie rozbije, reszta bedzie bardziej uwazac.

    I na tym filmiku widać, jak strasznie trudno jest wyłamać takie zapory...
    T.

  • 72. Data: 2016-05-19 14:38:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > No to 2 minuty to kupa czasu na podniesienie i wypuszczenie :-)

    a jaśnie pan kierowca to mózg wyłączył?

    > No wiesz - na 99.9% jest jak piszesz, ale moze jednak zdarzyl sie ten
    > 0.1% i jest niewinny.
    > Kiedys sie tobie moze zdarzyc i potem grzywna bedzie wysoka, bo
    > przeciez tez jestes idiota, a kolej nie :-)

    aha. A gdyby tu kiedyś było przedszkole? w przyszłości

    > widzialem - i uwiezic moze, co mamy na filmie.

    uwięzić to zdecydowana przesada skoro szlaban daje się rekami wyjąć

> [...]
    >
    > Ale w czym problem ? Kierowca omija na wlasna odpowiedzialnosc.
    > Paru takich sie rozbije, reszta bedzie bardziej uwazac.

    nieboszczykom w pociągu będzie wszystko jedno czyja była
    odpowiedzialność

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 73. Data: 2016-05-19 15:02:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 19.05.2016 14:23, J.F. wrote:

    > Tu masz ... ostrozny czy idiota ?
    > https://www.youtube.com/watch?v=65dvWoysvTQ

    Ten odcinek bym poświęcił tym, co twierdzą, że ciężarówka to za mało,
    żeby taaaakiiiie rury wyłamać;)

    Shrek

  • 74. Data: 2016-05-19 15:03:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 19.05.2016 10:16, J.F. wrote:
    > Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup

    > Trudno powiedziec co sie dzialo wczesniej, wiec moze nie osadzajmy
    > bezpodstawnie.

    A może poszli do lasu.

    Shrek

  • 75. Data: 2016-05-19 15:11:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 19.05.2016 14:23, J.F. wrote:

    >Ten odcinek bym poświęcił tym, co twierdzą, że ciężarówka to za mało,
    >żeby taaaakiiiie rury wyłamać;)

    A owszem, tylko skad kierowca ma o tym wiedziec ?
    na kursie nie ucza, PKP tez nie informuje.

    A solidne rury chyba jeszcze sie zdarzaja.

    P.S. IMO - tam widac pare przypadkow gdy automatyka zawiodla ...

    J.

  • 76. Data: 2016-05-19 15:57:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Thursday, May 19, 2016, 3:11:50 PM, you wrote:

    > A owszem, tylko skad kierowca ma o tym wiedziec ?
    > na kursie nie ucza, PKP tez nie informuje.
    > A solidne rury chyba jeszcze sie zdarzaja.
    > P.S. IMO - tam widac pare przypadkow gdy automatyka zawiodla ...

    No, co Ty?! Tutejszy dróżnik twierdzi, że takie sytuacje się nie
    zdarzają.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 77. Data: 2016-05-19 16:40:14
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 19.05.2016 o 10:43 masti <g...@t...hell> pisze:

    > co jeszce potrebujesz by stwierdzić, że zaraz nadjedzie pociąg oprócz
    > opuszczonych zapór?

    Na przejazdach z dróżnikiem zapory mają być opuszczone 3 minuty przed
    przejazdem pociągu. Jeśli do tej pory stał tylko na takich to mógł myśleć,
    że i tu ma ~2 minuty na omijanie zapory.

    --
    SW3
    ----

  • 78. Data: 2016-05-19 17:53:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 19.05.2016 15:11, J.F. wrote:
    > Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup

    > A owszem, tylko skad kierowca ma o tym wiedziec ?

    Bo ma mózg (albo musk) i nie wymaga to dużego sprytu, żeby samochodem
    złamać kawałek plastiku. Może też nie wiedział, że nie należy wjeżdzać
    na czerwonym świetle?

    > na kursie nie ucza, PKP tez nie informuje.
    >
    > A solidne rury chyba jeszcze sie zdarzaja.
    >
    > P.S. IMO - tam widac pare przypadkow gdy automatyka zawiodla ...

    Chyba białkowa, można się czepiać ewentualnie pierwszego przypadku, choć
    funkcja bezpieczeństwa została zachowana - światło czerwone migało.

    BTW - w Czechach i Niemczech jest tak fajnie, że jak automatyka działa,
    to pali się (czy miga) białe światło. Jak się nie pali, to znaczy że nie
    działa i trzeba polegać na sobie. U nas jak nie działa, to wygląda jak
    "jedź śmiało":(

    Shrek

  • 79. Data: 2016-05-19 18:50:34
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

> [...]
    > to pali się (czy miga) białe światło. Jak się nie pali, to znaczy że nie
    > działa i trzeba polegać na sobie. U nas jak nie działa, to wygląda jak
    I tu jest pies pogrzebany, ja na każdym przejezdzie sie zatrzymuję i
    sprawdzam czy coś nie jedzie. To powinien być podstawowy odruch kierowców.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 80. Data: 2016-05-19 19:28:29
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 19.05.2016 o 13:10, yabba pisze:

    Sam widziałem jak zapory opuściły się
    > prawie równocześnie z włączeniem czerwonych świateł, uderzając w naczepę
    > tira zjeżdżającego z przejazdu.

    Nijak ma się to do tego przypadku, bo problemem nie było to kiedy
    zamknął się szlaban, tylko dlaczego kretyn za fajerą postanowił mimo
    wszystko postać na torach.