  • 101. Data: 2016-05-21 15:03:22
    Temat: Re: na przejezdzie
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 21.05.2016 14:43, J.F. wrote:

    > Szansa ze zginie w katastrofie kosmicznej jest dla przecietnego
    > obywatela zerowa, bo po prostu nie poleci.

    Może mu coś na głowę spaść;)

    > co nie znaczy, ze loty kosmiczne sa bezpieczne.

    Nie znaczy - ale my nie porównujemy bezpieczeństwa lotów kosmicznych do
    bezpieczeństwa przejazdów, ale jaka jest sznasa, że zginiesz w jednej z
    tych sytuacji.

    > Dylemat jest taki - chce np do Paryza - bezpieczniej samolotem czy
    > samochodem ?

    Statystycznie samolotem. Choć ostatnio "pogoda" nie sprzyja latania. Ale
    dalej o rząd wielkości bezpieczniej.

    Shrek

  • 102. Data: 2016-05-21 17:41:27
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2016-05-20 o 09:24, cef pisze:

    > Stawanie to może przesada,
    > ale rozejrzeć się trzeba zawsze.
    > Nawet jak szlabany w górze.

    Ja mam nawyk opuszczania szyby i ściszania radia. Nawet nie wiem skąd mi
    się wziął. :)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 103. Data: 2016-05-21 18:47:41
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

    > Dylemat jest taki - chce np do Paryza - bezpieczniej samolotem czy
    > samochodem ?

    Statystycznie samolotem. Choć ostatnio "pogoda" nie sprzyja latania. Ale
    dalej o rząd wielkości bezpieczniej.
    ---
    Może jak mieszkasz na lotnisku, inaczej trzeba jakoś do domu dojechać

  • 104. Data: 2016-05-21 21:20:41
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak"

> [...]
    > ale rozejrzeć się trzeba zawsze.
    > Nawet jak szlabany w górze.

    Ja mam nawyk opuszczania szyby i ściszania radia. Nawet nie wiem skąd mi
    Jesteś ślepy i głuchy :)

  • 105. Data: 2016-05-23 09:27:23
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2016-05-20 o 18:29, Cavallino pisze:

    > To już przesada.
    > Na każdym?
    > Łącznie z tymi, co do których z kilkuset metrów widać, że od lat żaden
    > pociąg tam nie przejechał?
    > A czsem drzewa na torach rosną?

    Nawet - poniżej link z przykładowym - no nie zawsze się zatrzymuję, ale
    zawsze zwalniam bardzo mocno - wolę dmuchać na zimne. Zauważyłem
    zresztą, że nie tylko ja.
    https://goo.gl/maps/r3LyauFQsLm

    Tu tez się zawszę zatrzymuję, ale i widoczność znacznie gorsza:
    https://goo.gl/maps/Bw9Z5CLVo832

    Pozdrawiam - Mirek
    President Teddy on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 106. Data: 2016-05-23 09:28:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-23 o 09:27, Mirek Ptak pisze:
    > Nawet - poniżej link z przykładowym - no nie zawsze się zatrzymuję

    No i to byłoby na tyle z pajacowania i przechwalania się na usenecie ;)

    --
    Liwiusz

  • 107. Data: 2016-05-23 10:42:54
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 21.05.2016 o 09:23 Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Wystarczy pomyśleć - ilu Polaków zginęło przez ostatnie 10 lat w
    > katastrofach lotniczych a ile na przejazdach?

    Nie "ile na przejazdach" tylko "ile na przejazdach strzeżonych z powodu
    niezamkniętych rogatek".

    --
    SW3
    ----

  • 108. Data: 2016-05-23 11:53:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 23.05.2016 10:42, SW3 wrote:

    > Nie "ile na przejazdach" tylko "ile na przejazdach strzeżonych z powodu
    > niezamkniętych rogatek".

    Raczej pytanie dotyczyło:

    "Na każdym?
    Łącznie z tymi, co do których z kilkuset metrów widać, że od lat żaden
    pociąg tam nie przejechał?
    A czsem drzewa na torach rosną? "

    A te zazwyczaj w rogatki nie są wyposażone.

    Shrek

  • 109. Data: 2016-05-23 18:26:31
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 23.05.2016 o 09:27, Mirek Ptak pisze:

    > Nawet - poniżej link z przykładowym - no nie zawsze się zatrzymuję, ale
    > zawsze zwalniam bardzo mocno - wolę dmuchać na zimne. Zauważyłem
    > zresztą, że nie tylko ja.
    > https://goo.gl/maps/r3LyauFQsLm

    Nie no moment - to jest stop, więc to że się zatrzymasz to żadna łaska,
    tylko psi obowiązek.
    Mówiłem o przejazdach, które istnieją tylko dlatego, że nikt nie podjął
    decyzji o wykreśleniu linii z zasobów PKP.

  • 110. Data: 2016-05-24 07:12:13
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2016-05-23 o 18:26, Cavallino pisze:

> [...]
    > Mówiłem o przejazdach, które istnieją tylko dlatego, że nikt nie podjął
    > decyzji o wykreśleniu linii z zasobów PKP.

    W trasie trudno ocenić czy to czynny przejazd.
    Lokalnie znam tylko jeden taki, ale tam ciągle jest znak Stop :)