  • Data: 2011-12-24 00:40:13
    Temat: Re: na jakiej stacji benzynowej kupie "droższe żarówki" ?
    Od: DoQ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24-12-2011 00:27, to pisze:

    > Mi ostatnio spadło do 15... ;)

    Powiem Ci że z roku na rok coraz bardziej nienawidzę jeździć samochodem
    po mieście czy podmiejskich aglomeracjach. Ekstremalnie mnie to męczy -
    brak płynności, ruszanie spod świateł w tempie rowerowym.. ludzie patrzą
    chyba tylko przez przednią szybę, mając w dupie że są jeszcze inni na
    drodze. Zatrzymują się bez sensu czy powodu, tak że co chwilę trzeba ich
    omijać. Zastanawiają się nad Bóg wie nad czym. Trzeba nonstop jeździć
    asekuracyjnie, ciągle uważając żeby ktoś nie trafił z prawej czy lewej -
    jakbym był przeźroczysty. Straciłem już zapał do posiadania fajnego
    samochodu, zwyczajnie nie ma gdzie jeździć :(

    --
    Paweł