  • Data: 2011-12-24 07:29:31
    Temat: Re: na jakiej stacji benzynowej kupie "droższe żarówki" ?
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rafał "SP" Gil napisał(a):
    > ... mnie nie chodzi o to jakie kolory widzą auta z przeciwka
    > ... mnie interesuje to co ja widzę ...
    Tak samo jak ja.
    > Na barwę postojówek też sram - mają być po prostu ... bo wymagają tego
    > przepisy
    Światło z tych Vision jest bardzo mocne i białe, dlatego jak Ci nie przeszkadza żółta
    postojówka to OK.
    ... a już pędziłem na stację :)
    Jak używałem tych żarówek, to mijania miałem tak ustawione i tak pięknie zamiatały,
    że drogowych nie
    musiałem używać. A białe elementy na drodze po horyzont odbijały światło :)
    Nie wiem czy w standardowych mocach jest coś lepszego, mocniejszego o bielszym
    świetle od nich.
    --
    Krzysiek